نوشته شده توسط : ادمین

 

مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.برج دختر استانبول در جزیره ای بر روی آب قرار دارد در زمان یونانی ها در این جزیره یک مقبره ساخته شد و بعدها بنای ایستگاه کنترل گمرک دریایی نیز در ان ساخته شد و در زمان های بعد هم از آن جزیره به عنوان تبعیدگاه استفاده میشد و در صدها سال پیش هم به عنوان فانوس دریایی استفاده می شد با سرمایه گذاری هایی که بعدها انجام شد این قلعه به شکل امروزی بازسازی شد و برای اولین بار مردم عادی به این جزیره آمده و از آن بازدید کردند و. امروزه نیز در داخل آن رستوران ها و کافه های مختلفی وجود دارد که چشم انداز زیبایی دارند.در تور استانبول نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.برای این برج داستان های گوناگونی نقل کرده اند و قایق های تفریحی روزی جند بار به این برج رفته و مسافران تور استانبول را به این برج زیبا میبرند.در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.

 

برج دختر استانبول

برج دختر استانبول

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: برج دختر استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

 

مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.برج گالاتا استانبول یک برج قرون وسطایی استانبول است که در منطقه گالاتا استانبول در قسمت شمالی شاخ طلایی در سال 1348 ساخته شد. این برج 9 طبقه 67 متر ارتفاع دارد و در زمان ساخت بزرگ ترین سازه شهر استانبول بوده است. در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.

در طبقات بالایی این برج رستوران و کافه وجود دارد که مسافران تور استانبول می توانند از غذاهای خوشمزه و چشم انداز فوق العاده زیبای شهر استانبول و تنگه بسفر لذت ببرند.دو آسانسور در برج وجود دارد که گردشگران را از طبقات پایینی به بالای این برج زیبا می برند. از بالای این برج می توان شهر زیبای استانبولو مکان های تاریخی استانبول را به صورت پانورامیک مشاهده کرد.در تور استانبول نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.

 

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: برج گالاتا استانبول , دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد