نوشته شده توسط : ادمین
هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا

 


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد نوروز 95 یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

 


هتل کوثر ناب مشهد 

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز تور مشهد نوروز 95 در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس تور مشهد نوروز 95 می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد, هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری تور مشهد نوروز 95 از 54 واحد و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و فقط پنج متر با آن فاصله دارد و تقریبا با هشت دقیقه پیاده روی شما مسافران عزیز به حرم می رسید.. هتل جواهری تور مشهد نوروز 95 در مرکز شهر مقدستور مشهد نوروز 95 و در نزدیکی مراکز خرید واقع شده است.از امکانات این هتل لابی , کافی شاپ , رستوران با منوی باز غذایی , پنج آسانسور با ظرفیت پنجاه نفر و... می باشد.


هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران تور مشهد نوروز 95 یک هتل سه ستاره بسیار زیبا و شیک است که دارای فضای سبز و آب نما و باغچه های گل کاری شده زیبا می باشد. این هتل نزدیک حرم است و با آن فقط 5 دقیقه فاصله دارد. در لابی هتل تهران تور مشهد نوروز 95 آکواریومی کار گذاشته شده است که در آن ماهی های بسیار زیبا و خاصی قرار دارد و به زیبایی این هتل افزوده است. علاوه بر این کافی شاپ این هتل با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها و شیرینی های خوش مزه آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد.


هتل خاتم مشهد

هتل خاتم مشهد

هتل خاتم تور مشهد نوروز 95 دارای اتاق های 1 تا 4 تخته می باشد و ظرفیت آن 250 نفر است. این هتل ده دقیقه با حرم فاصله دارد. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95 رستوران با غذاهای متنوع ایرانی , کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها , زمین بازی برای کودکان و... می باشد.

 


هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 در نزدیکی حرم و در فاصله 20 دقیقه ای ازآن قرار دارد. این هتل در منطقه ای آرام و دنج واقع شده است. واحدهای هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد. رستوران هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 با غذاهای ایرانی متنوع و خوش مزه آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 است. یکی از امکانات خوب این هتل سه ستاره این است که هر نیم ساعت یکبار سرویسی از مقابل هتل به سمت حرم حرکت می کند. لابی این هتل نیز مجهز به اینترنت می باشد.

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد, هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل صدف مشهد 

هتل صدف مشهد یکی از هتل آپارتمان های 2 ستاره مشهد می باشد که مجهز به کلیه امکانات رفاهی از قبیل سرویس بهداشتی, حمام , یخچال , تلویزیون , سیستم سرمایش و گرمایش , تلفن می باشد . تور مشهد زمستان 94

آدرس هتل آپارتمان صدف مشهد : خیابان امام رضا 14 , دانش شرقی 21

 


 

 هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که دارای 76 اتاق در 6 طبقه و دو فاز می باشد که 10 اتاق دو تخت و 55 اتاق 3 تخت و 11 اتاق 4 تخت می باشد . در این هتل پذیرایی از مهمانان تور مشهد نوروز 95 به صورت صبحانه بوفه و نهار و شام با منوی غذایی که شامل دو نوع غذا است .

امکانات هتل سیمرغ :

لابی ،فولبرد ، رستوران ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات اختصاصی ، صبحانه ، تاکسی سرویس ، آسانسور ، گشت درون و برون شهری 


 

هتل زیتون مشهد 

هتل سه ستاره زیتون مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در تمام ایام سال با سریس رفت و برگشت به حرم مطهر حضرت رضا (ع) آماده خدمات رسانی به گردشگران تور مشهد نوروز 95 می باشد .

امکانات هتل زیتون مشهد :

لابی , کافی شاپ ,  ماهواره ,  اینترنت در لابی , پارکینگ اختصاصی ,  رستوران ,  آسانسور , خدمات خانه داری , گشت دردون و برون شهری , تاکسی سرویس ,  صندوق امانات اختصاصی, صبحانه



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد, هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

فریزی مشهد

در دامنه رشته كوه عظیم بینالود و در میان كوههای سربه فلك كشیده. منطقه فریزی، با قدمتی چندین هزارساله چون نگینی درخشان خودنمایی می كند. این مکان در 75 كیلومتری جنوب غربی مشهد در سرسبزترین دره های بینالود، واقع شده است. نام فریزی برگرفته از فر، به معنای شكوه و عظمت، و زی به معنای زندگی می باشد. راه ارتباطی این منطقه تماما آسفالته بوده و به دلیل موقعیت كوهستانی منطقه دارای چشم اندازی بسیار زیبا می باشد. این راه در امتدادجاده آسیایی (سنتو) از داخل شهر گلبهار می گذرد و در مسیر از معادن سنگ آهك خیج ، روستای خیج و سپس در روستای ییلاقی و دیدنی آبقد امتداد می یابد. مسافران تور مشهد نوروز 95 میتوانند از این منطفه زیبا دیدن فرمایند. 

 


 

کاخ ملک آباد مشهد

ملک آباد باغی مشهور در آستان قدس رضوی است که از سوی حکومت پهلوی کاخی در ضلع جنوبی باغ با زیر بنای 1387 متر مربع احداث شد طرح دکوراسیون و مبلمان داخلی‌ای این کاخ از شرکت فرانسوی، ظروف موجود در کاخ از آلمان و تابلوهای نقاشی از ایتالیا خریداری و به این مکان انتقال یافت. پس از انقلاب اسلامی این مکان در سال 1359 به کاخ موزه تبدیل و بعد از چند سال تعطیل شده و به اقامتگاه موسمی رهبر ایران مبدل شد. امروزه این باغ دارای درختان متنوع میوه ، فضای گلخانه ای گل و گیاه ، قنات و تعدادی حلقه چاه است و سالیانه صدها تن محصولات باغی و گلخانه ای میدهد. گردشگران تور مشهد زمستان 94 می توانند از این کاخ زیبا دیدن فرمایند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی مشهد :

اين آرامگاه متعلق به ميرزا ابراهيم اوّل، دومين و بزرگترين واقف سادات رضوي است كه در سال 1042 ق وفات نمود و هم اینک این آرامگاه در محله کوهسنگی انتهای خیابان شهید بهشتی واقع شده است .وي از اجله‌ي سادات رضوي خراسان در زمان صفويه بوده و نسب شريفش با بيست و يك واسطه به امام‌زاده «ابو جعفر موسي مبرقع»‌ فرزند حضرت جواد (ع) مي‌رسد.مقبره ميرزا ابراهيم واقع در ملك شخصي خود وي در مجاورت مجموعه فرهنگي‌– تفريحي كوهسنگي در دامنه كوه و انتهاي خيابان بهشتي، با منظره ايواني كاشي‌كاري شده جلب‌نظر مي‌نمايد.در صحن مقبره تعدادي از علماي قرن اخير خراسان مدفون شده­اند. اين فضاي تاريخي ـ فرهنگي بر جاذبه هاي كوهسنگي مشهد افزوده است. مقبره و باغ آن به سادات رضوي مشهد تعلق دارد و ايشان عموماً به زيارت جدّ واقف خود ميروند. بازديد از مقبره ميرزا ابراهيم براي گردشگران تور مشهد نوروز 95 آزاد است.ميرزا ابراهيم در سال 1038 قمرى موقوفات مهمى را در شهرهاى مشهد و اردكان و تربت جام وقف بر اولاد ذكور و اناث خاندان خويش و عامه سادات رضوى ساكن شهر مشهد ( ارض اقدس ) كرده است.موقوفه وى بسيار فعّال است و حدود بيست هزار نفر ( در سال 1381 خورشيدى ) از آن بهره مند مى شوند. اين موقوفه توسط متولى از اعقاب خود ميرزا ابراهيم اداره مى شود و درآمد سالانه آن ميان سهم بران توزيع مى گردد.موقوفه ميرزا ابراهيم سبب شده است تا چند هزار خانوار از سادات رضوى ساكن مشهد و اعقاب خاندان واقف در سراسر كشور شجره نسب خويش را تا كنون حفظ نمايند، لذا اقدام وى يكى از پديده هاى فرهنگى مهم شهر مشهد است. تور مشهد زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل های 2 ستاره مشهد

هتل هرند مشهد

 هتل هرند مشهد یکی از هتل های 2 ستاره مشهد میباشد که در یکی از نزدیک ترین خیابان های منتهی به حرم امام رضا واقع شده و با داشتن منوی غذایی انتخابی و صبحانه بوفه آمادگی پذیرایی از میهمانان و زایرین بارگاه مطهر رضوی را دارد.مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند. به فاصله زمانی 5 دقیقه از حرم مطهر قرار گرفته در مجاورت بازار امام رضا(ع) نزدیکی به مراکز خرید 17 شهریور هتل هرند دارای 52 اتاق ( دو تخته - سه تخته- دابل - تری پل ) که همگی دارای حمام - سرویس بهداشتی و سیستم صوتی (پخش موسیقی - فیلم سینمایی- کارتون ) می باشند . از امکانات دیگر هتل می توان به کافی شاپ - لابی - رستوران و پارکینگ اشاره نمود . این هتل یکی از بهترین هتل های مشهد میباشد.

هتل هرند مشهد

هتل هرند مشهد

هتل پارسه مشهد

هتل پارسه مشهد , هتلی دو ستاره در فاصله 20 دقیقه ای حرم مطهر حضرت رضا (ع) واقع شده است . این هتل با داشتن 20 نوبت سرویس رفت و برگشت به حرم , صبحانه به صورت بوفه , ناهار با منوی 12 نوع غذا به صورت انتخابی و شام با منوی 10 نوع غذا آماده پذیرایی از میهمانان محترم می باشد.مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.  ضمنا هتل پارسه مشهد با داشتن 46 اتاق , شامل 5 اتاق دو تخته , 15 اتاق دو تخت همراه با یک کاناپه , 15 اتاق سه تخت  همراه با یک کاناپه , 5 آپارتمان یک خوابه 5 تخت و 6 آپارتمان دو اتاق خوابه 5 تخت و یک کاناپه با داشتن امکاناتی بی نظیر آماده خدمات دهی به زائرین حضرت رضا (ع)  می باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های مشهدمیباشد. 

هتل پارسه مشهد

هتل پارسه مشهد

 مطالب مرتبط:

هتل پارسه مشهد

 

هتل هرند مشهد

تور لحظه آخری مشهد

تور مشهد زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 2 ستاره مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد, هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل مدینة الرضا مشهد

این هتل پنج ستاره یکی از بهترین هتل های پنج ستاره مشهد میباشد که در عین حال نزدیک ترین هتل پنچ ستاره مشهد به بارگاه ملکوتی امام رضا با محیطی فوق العاده زیبا و معماری اصیل ایرانی با فرهنگ معنوی و اتاقهای شیک آماده پذیرایی از زائران امام رضا (ع) می باشد.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند. این هتل بسیار آرام و پر از معنویت در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل مجرب آماده خدمتگذاری به شما میهمانان عزیز میباشد. این هتل در فاصله نزدیک حرم (150 متر) قرار دارد که با حدود چهارصد اتاق با امکانات کامل در خدمت میهمانان گرامی می باشد. مسافران تور مشهد میتوانند با اقامت در این هتل خاطره خوبی را برای خود فراهم کنند.

این هتل دارای امکاناتی نظیر : یخچال، تلویزیون، استخر، سونا، جکوزی،سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی

هتل مدینه الرضا  

هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا

 مطالب مرتبط:

هتل مدینة الرضا مشهد

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد دی 94

تور لحظه آخری مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مدینة الرضا مشهد,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل بین المللی هما 2 مشهد

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

هتل بین المللی هما 2 مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر است که در قسمت غربی آن واقع شده است. در واقع این هتل اولین هتل 5 ستاره این منطقه سرسبز و آرام (غرب مشهد) می باشد. این هتل متشکل از 202 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون , سیستم تهویه هوا , مینی بار , سرو چای و قهوه در داخل اتاق و... می باشد.در تور مشهد میتوانید از این هتل زیبا استفاد نمایید.

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

از دیگر امکانات رفاهی هتل هما 2 می توان به پارک بازی برای کودکان , سالن بدنسازی و تنیس , سالن بیلیارد , 3 رستوران و یک چایخانه , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , آرایشگاه و... اشاره کرد. مسافران عزیزتور مشهدمی توانند سفری آرام و به یاد ماندنی را با اقامت در این هتل تجربه کنند.

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

 

مطالب مرتبط:

هتل بین المللی هما 2 مشهد

تور مشهد لحظه آخری

تور مشهد زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل بین المللی هما 2 مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد, هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل های خوب مشهد

هتل خورشید تابان مشهد

تور مشهد هتل خورشید تابان

هتل خورشید تابان مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که تنها 10 دقیقه تا حرم فاصله دارد. این هتل تازه تاسیس متشکل از 75 اتاق می باشد که طبق استانداردهای بین المللی تجهیز شده اند. این هتل با داشتن امکانات رفاهی لازم مانند استخر , سونا , سالن ماساژ و بدنسازی , رستوران , کافی شاپ , رستوران و... آماد خدمت رسانی به مسافران عزیز تور مشهد می باشد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد می تواند برای گردشگران و زائران تور مشهد هتل مناسبی باشد تا سفر خوبی را تجربه کنند.

هتل کیانا مشهد

تور مشهد هتل کیانا

هتل کیانا مشهد از هتل های 4 ستاره این شهر مقدس است که در فاصله 500 متری حرم مطهر امام رضا (ع) قار گرفته است و مسافران تور مشهد تنها با 5 دقیقه پیاده روی می توانند به حرم بروند. این هتل در زمینی به مساحت 8000 مترمربع  ساخته شده است که متشکل از 100 اتاق در 8 طبقه می باشد. مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل زیبا اقامت خوشی داشته باشند.

تور مشهد هتل کیانا

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , رستوران سنتی , کافی شاپ , استخر , سونا ,جکوزی , آرایشگاه زنانه , زمین باززی برای کودکان , سالن بیلیارد , فروشگاه و...  اشاره کرد. گردشگران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

هتل کیانا مشهد

هتل خورشید تابان مشهد

تور مشهد لحظه آخری

تور مشهد زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد, هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد در غرب این شهر مقدس در منطقه ای ییلاقی با آب و هوایی مطبوع قرار دارد. این پارک جنگلی بیشتر از 70 هکتار وسعت دارد و نیز دارای یک رودخانه فصلی بسیار زیبا می باشد.در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید. این پارک جنگلی پوشیده از درختان کهنسال و تنومند است که زیبایی این پارک را دوچندان کرده است. علاوه براین شهربازی کوهستان پارک شادی و باغ وحش این منطقه و همچنین تفریحگاه های زیبای آن باعث شده است که نه تنها مردم مشهد بلکه مسافران تور مشهد و زائران عزیز نیز به این منطقه بروند و اوقات فراغت خود را در کمال آرامش در این طبیعت زیبا سپری کنند.

تور مشهد پارک جنگلی وکیل آباد

یک جاده قدیمی و باریک با درختانی تنومند از کنار این پارک جنگلی به سمت طرقبه و شاندیز مشهد عبور میکرد اما اکنون با ایجاد پل مهندس پرتوی روی رودخانه فصلی این پارک مسیر گردگشران به سمت طرقبه و شاندیز هم تغییر کرده است. این منطقه در سال 1392 بازسازی شده است و برای این کار از مصالح طبیعی استفاده شده است. همچنین قنات قدیمی 3 دهنه ای که در این پارک وجو داشت نیز بازسازی شد و برداشت غیر قانونی آب از این قنات ممنوع شد. علاوه بر این در این پارک استخر , آب نما , چندین سرویس بهداشتی , پارکینگ , گلخانه و... ساخته شد. مسافران تور مشهد با رفتن به این پارک جنگلی می توانند از آرامشی که در این محیط حکم فرماست لذت ببرند و حتی برای چند روز در این منطقه ییلاقی خوش آب و هوا اتراق کنند.

سد دوستی مشهد

افرادی که تور مشهد را انتخاب می کنند ، گردش و تفریح در شهرهای همجوار مشهد است . این شهرها دیدنی ها و تفریحات متنوعی دارند . یکی از مهم ترینتفریحات مشهد ، جاذبه های طبیعی آن است که می توانید به وفور در شهرهای اطراف شاهد آن باشید . وجود دریاچه ها و رودخانه های زیبا ،  سرسبزی طبیعت مشهد را دو چندان کرده است .  یکی از این دریاچه های زیبا ، دریاچه دوستی ست که پشت سد دوستی مشهد ، ایجاد شده است .در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

این سد در مرز ایران و ترکمنستان بر روی رودخانه مرزی هریرود در 75 کیلومتری شهرستان سرخس در شمال شرق خراسان رضوی احداث شده است. این سد از نوع خاکی با هسته رسی به ارتفاع 78 متر، طول تاج 655 و عرض تاج 15 متر می‌باشد. مخزن این سد دارای گنجایش 1250 میلیون مترمکعب می‌باشد. این سد با همکاری مشترک ایران و ترکمنستان ساخته شده و عملیات اجرایی ساخت آن در سال 1379 آغاز و در فروردین سال 1384 به بهره‌برداری رسید. نام سد بر اساس مفهوم دوستی و مودت، به نام «دوستی» انتخاب شده است.مسافران تور مشهد میتوانند از این منطقه زیبا دیدن فرمایند.

سد دوستی مشهد

 مطالب مرتبط:

سد دوستی مشهد

 

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران تندور مشهد

این رستوران دارای محیطی دنج و کوچکی است که  گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به آنجا مراجعه کنند . در این رستوران دسرهای مخصوص هم سرو می شود که هر چند وقت یک بار این دسرها تغییر می کند . کیفیت غذاهای این رستوران خوب است و دارای قیمت مناسب می باشد . در کنار تمام غذاهای این رستوران پوره سیب زمینی ، سالاد مدیترانه و بورانی بادمجان نیز برای مهمانان سرو می شود .تور مشهد زمستان 94

همان طور که از اسم این رستوران پیداست طعم کباب های آن تندووری است و گردشگران تور مشهد می توانند طعمی متفاوت از کباب ها را در این رستوران میل فرمایند . یکی از خوراک هایی که مخصوص این رستوران سرو می شود کباب پنیر است که پنیر سفید کباب شده به روش تندوری می باشد .تور مشهد دی 94

 


رستوران شورورزی مشهد

این رستوران یکی از رستوران های معروف مشهد می باشد .تور مشهد دی 94این رستوران با ظرفیت 400 نفر دارای امکاناتی مانند سالاد بار نیز می باشد . گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به این رستوران آمده و در آنجا به صرف غذا بپردازند .غذاهای این رستوران دارای کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشد . فضای این رستوران بسیار تمیز و کارکنانش به گرمی با مسافران تور مشهد برخود می کنند .تور مشهد زمستان 94

 

 


رستوران متسو مشهد

این رستوران که دارای کافی شاپ هم می باشد در مجتمع آبادگران که یک مجموعه مسکونی تفریحی می باشد واقع شده است .تور مشهد دی 94رستوران متسو دارای فضای بسته ، آلاچیق و تخت می باشد که در محیطی دنج آرام ساخته شده است . محیط داخلی رستوران بسیار شیک و مدرن می باشد و دارای دید بسیار خوبی به شهر است . منوی این رستوران شامل : انواع پیتزا، پاستا، شنیتسل، استیک و سالاد های مختلف برای گردشگران تور مشهد می باشد .تور مشهد زمستان 94

 


رستوران زنجیره ای البیک مشهد

این رستوران یک رستوران فست فود می باشد که با فضای وسیع خود پذیرای مسافران تور مشهد می باشد . رستوران البیک دارای دو طبقه می باشد و در این رستوران غذاهای مختلف فست فود گردشگران تور مشهد که علاقه مند به غذاهای فست فودی هستند می توانند برای صرف غذا به این رستوران مراجعه می کنند .تور مشهد زمستان 94

 

 


 

رستوران زنجیره ای رضایی مشهد

یکی از قدیمی ترین رستوران های مشهد به شمار می آید که در سال 1337 با نام رستوران یاس کار خود را آغاز کرده است .تور مشهد دی 94این رستوران که امروزه با عنوان رستوران رضایی شناخته شده است دارارای پنج شعبه است . قیمت غذاهای این رستوران مناسب بوده و غذاهای آن از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است و به همین دلیل بسیاری از گردشگران تور مشهد این رستوران را برای صرف غذا انتخاب می کنند .تور مشهد زمستان 94

 


رستوران راستگو مشهد

این رستوران یکی از بهترین رستوران های مشهد می باشد که با فضایی رمانتیک و غذاهایتور مشهد دی 94خوشمزه ایرانی خود می تواند مکانی مناسبی برای استراحت و صرف غذا برای گردشگران تور مشهد باشد . گنجایش این رستوران مجلل حدودا 80 نفر می باشد و در بلوار وکیل آباد مشهد قرار گرفته شده است .تور مشهد زمستان 94

 


 رستوران پروانه های آبی مشهد

این رستوران یکی از رستوران های شیک و مجلل مشهد است . غذاهای این رستوران با کیفیت خوب به مشتریان عرضه می شود .تور مشهد دی 94

در این رستوران غذاهای دریایی ، غذاهای ایرانی و فرنگی نیز سرو می شود و مسافران تور مشهد می توانند برای صزف غذا به این رستورانتشریف ببرند . این رستوران حدود 60 نفر ظرفیت دارد و پارک ماشین به راحتی امکان پذیر است . لیست غذاهای این رستوران عمدتا از ماهی و گوشت سفید است .تور مشهد زمستان 94

 




:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف مشهد رستوران های مشهد, رستوران های خوب مشهد, بهترین رستوران های مشهد, رستوران های ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مجتمع تجاری مروارید شرق

 مجتمع تجاری مروارید شرق

 

مجتمع تجاری مروارید شرق درای چهار طبقه می باشد و شامل تالار مروارید ، رستوران پسران کریم ، مرکز خرید نیک ، شرکت مرمر بتن و واحدهای خرید دیگر.تور مشهد زمستان 94

 

آدرس: مشهد ، انتهای بلوار خیام، مجتمع تجاری مروارید شرق          تلفن :7530008-9

 

 بازار حکیممشهد

 

  بازار حکیم مشهد

 

 

 


بازار حکیم مشهداولین و قدیمی ترین بازار روسها در مشهداست . بازار حکیم مشهدیکی از بزرگترین مراکز خرید مشهدبحساب می آید که با توجه به تنوع اجناس ، مورد توجه زائران و مسافران تور مشهد میباشد . این بازار شامل ۴ طبقه و ۱۲۰ واحد تجاری میباشد که در آن تمام اجناس مورد نیاز از قبیل انواع پوشاک و مانتو های چهار فصل ، انواع اسباب بازی ، سیسمونی کودک ، کت و شلوار ، لوازم آرایشی و بهداشتی و نقره جات و انواع کریستال و لوازم خانگی و کیف و کفش و ... به مردم عرضه می شود .تور مشهد زمستان 94

 

 

بازار رضا مشهد

 

بازار رضا مشهد

 

بازار رضا مشهد از بزرگترین مراکز خرید ویژه زائران و مسافران است. بازار رضا مشهد دارای انواع متنوع سوغات مشهد مانند: انگشتر عقیق، فیروزه، عطریات، طلاجات، نبات، زعفران، مهر و سجاده و تسبیح می باشد. بازار رضا در مساحتی به طول 800 و عرض 30 متر بنا شده است که در کل 72000 متر مربع دارای زیربنا می باشد. طول بازار در 2 دالان و 2 طبقه در کل 3 km می باشد.تور مشهد زمستان 94

 

 

بازار رضا مشهد

 

 

بازار خیام مشهد

 

بازار خیام مشهد

 

بازار خیام مشهد مرکز خدمات گردشگری و مبادلات تجاری می باشد که در ناحیه شمالی شهر مقدس مشهددر محدوده 100 متری کمربندی ابوطالب شمالی و بلوارهای خیام قرار گرفته است. این مرکز خرید یکپارچگی  و عظمت ویژه ای در تعیین کاربری‌ها  و مقررات ساخت و ضوابط و اجرا دارد و به نسبت  ضرورت و نیاز تشکیل شده است. برنامه‌ریزی بر روی مرکز تجاری خیام به شیوه ای می باشد که می‌توان به عنوان بورس تخصصی کالاها تور مشهد زمستان 94و خدمات نقش ویژه ای در امور بازرگانی بخصوص داخلی و خارجی دارد. از امکانات این مرکز خرید:  فروش کالا و بازارهای خرید ، رستوران ها و مرکز پذیرايی ، کافی‌نت و کافی‌شاپ  ، دفترهای شرکت‌های بازرگانی،  بانک، نمازخانه، بیمه و حمل و نقل بین‌المللی،  ایستگاه تاکسی، خطوط اتوبوسرانی شهری،  آژانس باربری نام برد. بازار خیام مشهد دارای 196 باب واحد تجاری با معماری خاص و فضای سبز  زیبا و محیطی مناسب برای عرضه کالاهای مورد نیاز مسافران و گردشگران است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

کاخ ملک آباد مشهد

ملک آباد باغی مشهور در آستان قدس رضوی است که از سوی حکومت تور مشهد دی 94پهلوی کاخی در ضلع جنوبی باغ با زیر بنای 1387 متر مربع احداث شد طرح دکوراسیون و مبلمان داخلی‌ای این کاخ از شرکت فرانسوی، ظروف موجود در کاخ از آلمان و تابلوهای نقاشی از ایتالیا خریداری و به این مکان انتقال یافت. پس از انقلاب اسلامی این مکان در سال 1359 به کاخ موزه تبدیل و بعد از چند سال تعطیل شده و به اقامتگاه موسمی رهبر ایران مبدل شد. امروزه این باغ دارای درختان متنوع میوه ، فضای گلخانه ای گل و گیاه ، قنات و تعدادی حلقه چاه است و سالیانه صدها تن محصولات باغی و گلخانه ای میدهد. گردشگران تور مشهد می توانند از این کاخ زیبا دیدن فرمایند.تور مشهد زمستان 94

 

 

 

 


سقاخانه اسماعیل طلايی 

این بنای زرین زیارتی در میان صحن انقلاب قرارگرفته است . بنا بر متون قدیم،تور مشهد زمستان 94بین سال‌های 1144 تا 1145 قمری به فرمان نادرشاه سنگابی را یکپارچه از سنگ مرمر با ظرفیت زیاد ، از هرات به مشهد آوردند و شخصی به نام استاد اسماعیل طلاکار بر فراز سنگاب پوششی هشت ضلعی و سقفی گنبدی شکل بنا نهاد و آن را طلا کاری کرد.سقف گنبدی شکل سقاخانه بر روی پایه‌هایی از سنگ مرمر کنده‌کاری شده و کاشی قرار دارد و سطح آن از بالای کاشی پایه‌ها با خشت‌های طلا و پیرامون آن با اسماء الله تزيین شده است. این مکان زیبا با طراحی زیبای خود یکی از جاذبه های گردشگری مشهد به شمار می آید و هر ساله تعداد زیادی مسافران تور مشهد را به خود جذب می کند .تور مشهد دی 94

 

 

 


نقاره‌خانه‌‌ حرم مطهر مشهد

نقاره‌خانه‌‌ حرم مطهر مشهد

نقاره‌خانه‌‌ حرم مطهر مشهد از اماکن تاریخی و قدیمی حرم مطهر امام رضا می باشد تور مشهد زمستان 94که در حال حاضر بر روی ایوان شرقی صحن انقلاب قرار گرفته است. نقاره زنی در حرم مطهر رضوی از زمان غزنویان مرسوم شده استو بعد ها نیز ادامه پیدا کرده است. طبق رسوم گذشته در طول یک سال به جز ماه های محرم و صفر , دو بار در طول شبانه روز یکی قبل از طلوع آفتاب و دیگری در زمان غروب آفتاب و روز ولادتها به جز ایام شهادت , نقاره با نوای خاصی نواخته می شود همچنین در زمان آشکار شدن کرامات از جانب حضرت هم نقاره به معنی شادمانی نواخته می شود. مسافران تورمشهد از علاقه مندان نقاره خانه حرم مطهر رضوی می باشند.تور مشهد دی 94

 

نقاره‌خانه‌‌ حرم مطهر مشهد

نقاره‌خانه‌‌ حرم مطهر مشهد

موزه آستان قدس رضوی مشهد

موزه آستان قدس رضوی مشهد

در سال 1324 اولين موزه در آستان قدس رضوي در ساختماني به مساحت 1024 متر مربع در صحن امام خميني (ره) شاخته شد.تور مشهد دی 94موزه در طول چهل سال تنها موزه آستان قدس رضوی مشهد مقدس بود ولی بعدها تحولی در موزه به وجود آمد و مسیری رو به توسعه داشت و در طول سالهای انقلاب اسلامی تغییرو تحولاتی زیادی داشت. مسافران تورمشهد از بازدیدکنندگان این موزه دیدنی می باشند.تور مشهد زمستان 94



موزه‌ آستان قدس رضوي از دوازده گنجينه تشکیل شده است شامل :

1 - گنجینه قرآن و نفایس : اين گنجينه به صحف و قرآن‌هاي نفيس از جمله قرآن‌ منسوب به امام علي (ع)، امام حسن (ع)، امـام حسين (ع) و امـام سجاد (ع) و امـام رضا (ع) دارای اهمیت مي‌باشد. قرآن‌ها به خط خطاطان معروف جهان اسلام، با تذهيب و طرح‌هاي خاص و زيبا و روي پوست آهو نگاشته شده اســت.تور مشهد زمستان 94

 

موزه آستان قدس رضوی مشهد

2 - گنجينه تخصصي فرش : اين گنجینه 37 تخته قالي و قاليچه دارد تور مشهد زمستان 94كه از نفيس‌ترين فرش‌هاي آستان قدس رضوي برگزیده شده است. بافت و طرح‌ و نقش و رنگ‌هاي موزون قالي‌هاي اين گنجينه بسيار چشم نواز است. در میان این قالی ها قالي هفت شهر عشق که نماي هفت شهر مقدس مكه، مدينه، نجف، كربلای معلی، كاظمين، سامرا و مشهد مقدس بافته شده است و قالي زیبای گلابتون كه تارهايي از ابريشم با رشته های بسیار نازك طلا يا نقره تابیده شده را مي توان معرفی کرد.تور مشهد دی 94

 

موزه آستان قدس رضوی مشهد

3 - گنجينه هداياي مقام معظم رهبري :تور مشهد زمستان 94در طبقه همكف موزه قرآن محل نمايش هدیه های مقام معظم رهبري اختصاص يافته است که شامل : تابلو خط و تذهيب، نقاشي و فرش های نفیس، تراش روي شيشه، معرق روی چوب، معرق صدف، سوزن دوزي، قلمزني روي مس، انواع ظروف چيني، كريستال، نقره ...، ماكت‌ها، مدال‌ها و غیره مي‌باشد كه شخصيت‌هاي ملي و خارجي به مقام معظم رهبري اهداء شده است.تور مشهد دی 94

 

موزه آستان قدس رضوی مشهد

4 - گنجینه سکه و مدال : این سکه ها از دوره‌هاي سلوكي، اشكاني، ساساني، خلفاي اموي،تور مشهد زمستان 94ساماني، آل بويه، خلفاي عباسي، غزنوي، سلجوقي و صفويه باقی مانده است.

5 - گنجینه ظروف

6 - گنجینه تمبر و اسکناس

7 - گنجینه سلاح های گرم و سرد

8 - گنجینه ابزار نجوم و ساعت

9 - گنجینه صدف و حلزون های دریایی

10 - گنجینه هنر نقاشی

11 - موزه ملک

12 - آثار مربوط به حرم مطهر

 

 


پارک وحدت مشهد

پارک وحدت مشهد

پارک وحدت مشهد از بزرگترین پارک های مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام زضا (ع) واقع شده تور مشهد زمستان 94که اکثر مسافران تور مشهد جذب این پارک زیبا می شوند. پارک وحدت مشهد دارای امکانات ورزشی و تفریحی مانند : دریاچه مصنوعی , آب نما و آبشار زیبا , سینمای رو باز تئاتر , و دیگر امکانات از قبیل تنیس روی میز , شطرنج , زمین اسکیت و غیره می باشد که مسافران تور مشهد از علاقه مندان این ورزشها می باشند. پارک وحدت مشهد دارای کتابخانه و دیگر فعالیت های هنری و فرهنگی می باشد. پارک وحدت مشهد در شرق شهر مقدس مشهد و در بلوار وحدت مشهد قرار گرفته است.

 

 


باغ شاهنامه مشهد

باغ شاهنامه مشهد

باغ شاهنامه مشهد باغی زیبا در شهر مقدس مشهد می باشد که با علاقه تور مشهد زمستان 94شخصی آقای موسوی ساخته شده است. این قسمت از مشهد فضایی برای برنامه های آموزشی بسیار مناسب می باشد و فضای باغ از شاهنامه فردوسی الهام و طراحی شده است . این باغ زیبا در اصل به شکل موزه می باشد که مسافران تور مشهد از علاقه مندان و بازدیدکنندگان این باغ می باشند. این باغ شامل : شاهنامه نگار خانه , آلاچیق زیبا , چادر هایی با طراحی و چیدمان داخلی ترکمن , سالن غذاخوری و دیگر بخش های دیگر می باشد.

آدرس: مشهد مقدس , انتهای بلوار توس

باغ شاهنامه مشهد

 


روستای پاژ مشهد

روستای پاژ مشهد

روستای پاژ مشهد در 15 km شمالی شهر مقدس مشهد در جاده كارده به كلات نادری قرار گرفته است تور مشهد زمستان 94طبق آثار متون تاریخی و ادبی که از زمان قدیم باقی مانده روستای پاژ مشهد که حكیم ابوالقاسم فردوسی در این روستا متولد شده است. این روستا هم اکنون دارای مساحتی حدود 800 هکتار می باشد که تقریبا چهار هکتار آن منطقه مسکونی می باشد که قسمتی از این منطقه مسکونیتور مشهد دی 94در روی تپه ای که به قله معروف می باشد وجود دارد و قسمتی دیگر در وسط روستا می باشد.در زمان قدیم به نظر می رسد بخش اصلی این روستا دهکده پاژ می باشد که اطراف آن در آن زمان خندق وجود داشت که برای جلوگیری تهاجمین این خندق را از آب پر می کردند به غیر از این تپه , تپه دیگری با فاصله پانصد متر وجود دارد که قلعه کهنه پاژ نام دارد که وجود سفالهای رنگی و زیبا دارد که از نشانه های قرن نهم و دهم هجری بعد از اسلام می باشد.تور مشهد زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل آپارتمان آلما مشهد :

هتل آپارتمان آلما مشهد دارای 55 واحد شامل ۳۵ واحد يك خوابه ۳و۴ تخت ۱۵ واحد ۲ خوابه ۴ و ۵ تخت و۵ اتاق ۳ تخت است و كليه واحد ها داراي ۲ كاناپه تخت خواب شو مي باشد.

در حال حاضر این هتل از گردشگران تور مشهد فقط به صورت فولبرد (همراه با صبحانه , ناهار و شام ) پذیرایی می کند. صبحانه در این هتل به صورت بوفه و ناهار و شام به صورت منوی انتخابی با هشت نوع غذا می باشد . تور مشهد زمستان 94

 

امکانات هتل آپارتمان آلما مشهد :

لابي , كافي شاپ , اينترنت در لابي , فولبرد , رستوران , سرویس حرم , سالن کنفرانس , خدمات خانه داری , گشت درون و برون شهریور , تاکسی سرویس , صندوق امانات اختصاصی , صبحانه

 


 

 

هتل آپارتمان ستارگان مشهد :

 

 

هتل آپارتمان ستارگان مشهد یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد می باشد که دارای 28 واحد شامل آپارتمان های یک خوابهتور مشهد زمستان 94

 و دو خوابه و اتاق های دو تخته و سه تخته می باشد. هتل آپارتمان ستارگان تنها پنج دقیقه پیاده با حرم مطهر حضرت رضا (ع) فاصله دارد و با منوی بسته پذیرای مسافران تور مشهد می باشد. افتتاح رسمی این هتل تیر ماه سال 1392 و شروع به کار آن از اول خرداد سال 1392 می باشد. این هتل دارای دو سرویس بهداشتی در تمام اتاق ها شامل ایرانی و فرنگی است.تور مشهد دی 94

 

 

امکانات این هتل شامل :

 

لابي,  كافي شاپ ,ماهواره,  اينترنت در لابي ,چایخانه سنتی ,رستوران ,صندوق امانات اختصاصی ,گشت درون و برون شهری

 


 

 

هتل آپارتمان مارین مشهد  :

 

هتل آپارتمان مارین مشهد یکی از هتل آپارتمان های چهار ستاره مشهد می باشد که با 20 واحد پذیرای مسافران تور مشهد می باشدهتل آپارتمان مارین تنها ده دقیقه پیاده با حرم مطهر حضرت رضا (ع) فاصله دارد.تور مشهد زمستان 94

 

 

منوی غذایی هتل آپارتمان مارین مشهد :

 

زرشک پلو با مرغ - چلو کباب کوبیده - چلو خورشت سبزی - ته چین - جوجه کباب - شنیسل - رولت گوشت - چلو کباب بختیاری - سبزی پلو با ماهی - چلو قیمه - چلو لقمه نگین - چلو پاچین - کوکو سبزی تور مشهد دی 94

 

 

امکانات هتل آپارتمان مارین مشهد :

 

لابي, اينترنت در لابي, رستوران, خدمات خانه داری, صندوق امانات اختصاصی, صبحانه

 


 

 

 هتل آپارتمان نیکا مشهد

 

یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد می باشد که در بهترین نقطه مشهد و با فاصله کمتر از 700 متر از بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) قرار دارد .تور مشهد زمستان 94

قوانين این هتل  براي اقامت كودكان زير 8 سال رايگان و كودكان بالاي 8 سال هزينه يك نفر بزرگسال مي باشد. سرويس بهداشتي ايراني و فرنگي و حمام، كاناپه تخت خوابشو، سيستم تصويري و شبكه هاي خبري ماهواره، سيستم گرمايشي و سرمايشي از امکانات این هتل آپارتمان می باشد همچنین این هتل برای گردشگران تور مشهد که در آن اقامت داراند دارای پارکینگ اختصاصی می باشد .تور مشهد دی 94

 

 

 


 

هتل آپارتمان یلدای مشهد  

هتل آپارتمان یلدای مشهد  با 16واحد آپارتمان و سوئیت مجهزبه دکوراسیونی شیک وزیبا همراه با کلیه امکانات صوتی و تصویری و پیشرفته ترین سیستم سرمایشی گرمایشی آماده پذیرایی از گردشگران تور مشهد می باشد.تور مشهد زمستان 94

 

در حال حاضر این هتل آپارتمان از گردشگران تور مشهد به صورت فولبرد نیز (همراه با صبحانه , ناهار و شام ) رزرو قبول می کند. صبحانه در این هتلرایگان و به صورت بوفه می باشد و ناهار و شام همراه با منوی انتخابی با هفت نوع غذا به صورت زیر خواهد بود. تور مشهد دی 94

 

نهار :چلو جوجه - چلو کوبیده - چلو مرغ - چلو بختیاری - چلو ماهی - چلو خورشت قیمه و قورمه سبزی

شام: خوراک جوجه - خوراک کوبیده - خوراک مرغ سوخاری - خوراک میگو سوخاری - خوراک ناگت مرغ - شامی کباب - کوکو سبزی

آدرس:مشهد،خیابان امام رضا- خیابان عنصری - بین عنصری 11 و 13

 

 


 

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد 

 

این هتل یکی از هتل های یک ستاره در شهر مشهد می باشد که در اواخر سال 92 بازسازی شد. فاصله ی اینهتل آپارتمان تا حرم امام رضا برای گردشگران تور مشهد بسیار مناسب است یعنی به صورت پیاده در حدود 20 دقیقه زمان میبرد تا به یکی از ورودی های حرم برسند. تور مشهد دی 94

فاصله هتل آپارتمان تعطیلات با فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 9 کیلومتر و با ایستگاه راه آهن حدود 3 کیلومتر می باشد. از امکانات این هتل میتوان به لابی، لاندری، چایخانه سنتی، کافی شاپ و باشگاه بیلیارد اشاره کرد.   این هتل در فضای اتاق ها و لابی اینترنت رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار میدهد. این هتل دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 12 ماشین می باشد.تور مشهد زمستان 94

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد, هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 آرامگاه خواجه اباصلت هروی مشهد 

به استناد بعضی از روایات و منابع معتبر تاریخ اسلام،عبدالاسلام بن صالح بن سلیمان ایوب بن میسره مشهور به ((خواجه اباصلت هروی)) از دانشمندان،محدثین،متکلمین،و راویان به نام عصر خود بوده که به نقل از مجالس المومنین ولادت وی حدود 160 ه.ق یا نیمه دوم سده دوم هجری در مدینه روی داده و بدین سبب که اجدادش از هرات بوده اند بااصالت هروی معروف گردیده است. وی پس از ورود امام رضا (ع) به خراسان به این ناحیه آمد و در سفر و حضر ملازم و همراه حضرت علی بن موسی الرضا و راوی صریح چگونگی شهادت آن حضرت به دست ماموران عباسی بود وی با توجه به رخدادهای سیاسی دوران عباسیان تا هنگام وفاتش به دور از انظار زندگی می کرد. بنا به قول سمعانی اباصلت در سال 232ق و بنابر نقل خطیب بغدادی در تاریخ بغداد و ابن تغری بردی در آخر شوال 236ه.ق در زمان حکومت طاهر بن عبدالله در خراسان دارفانی را وداع گفت بنای پیشین آرامگاه گویا بقعه ای نیمه مخروبه بوده که مقارن با گسترش شهر مشهد و به همت کربلایی محمد علی درویش از عرفای سده هشتم هجری به صورت یک بنای چهار ضلعی و گنبدی بر فراز آن تجدید بنا گردید.تور مشهد آذر 94و در حدود سال های 1310و1352 ش مرمت ها و الحاقی در آن صورت گرفت همچنین در سال های اخیر بنای آرامگاه با زیر بنای 920متر مربع با شیوه جدید بازسازی شده و نمای ضریح بنام امام هشتم به صورت هشت ضلعی طراحی و ساخته شده است و پیرامون آن نیز تسهیلاتی را از جمله خدمات رفاهی رستوران چایخانه بخش اداری تجاری و پارکینگ برای زایزین فراهم آورده اند این مجموعه در فاصله 10 کیلومتری شرق شهر مشهد در حاشیه جاده فریمان-مشهد قرار دارد. که قردشگران تور مشهد می توانند به راحتی از آن بازدید کنند .

 


 

امامزاده سید محمد علوی مشهد

 

امامزاده سید محمد علوی از نوادگان امام موسی بن جعفر علیه السلام می باشند که آرامگاهشان بر روی بلندی واقع شده است. در محیط آرامگاه درخت و نهال هایی وجود دارد که فضای آرامگاه را بسیار آرامش بخش و دیدنی کرده است.تور مشهد پاییز 94آرامگاه امامزاده سید محمد علوی در 60 km جاده مشهد _ تربت حیدریه واقع شده است. هم اکنون این محیط برای زائرین و مسافران عزیز تور مشهدامکانات رفاهی فراهم کرده است.

 


 

 

گنبد سبز مشهد

 

گنبد سبز مشهد از دیدنی های تاریخی و قدیمی زیبا و چشم نواز با کاشی فیروزه ای رنگ زیبا و با هشت ضلع و چهار ایوان سنتی می باشد. گنبد سبز مشهد تاریخی آرامگاه شیخ محمد مومن عارف می باشد. گنبد سبز مشهد مربوط به دوره صفویان می باشد که در آن دوره در قبرستان میر هوا بود که در زمانهای بعد با دیواری در اطراف آن ساخته شد. در این آرامگاه کتیبه ای که دارای نوشته های صلوات کبیره و حدیث از پیامبر اکرم (ص) هم به چشم می خورد مسافران تور مشهد از بازدید کنندگان این مکان تاریخی شهر مشهد مقدس می باشند.تور مشهد پاییز 94

آدرس گنبد سبز مشهد : مشهد مقدس , خیابان آخوند خراسانی

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن زیارتی مشهد, دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

کاخ ملک آباد مشهد

ملک آباد باغی مشهور در آستان قدس رضوی است که از سوی حکومت پهلوی کاخی در ضلع جنوبی باغ با زیر بنای 1387 متر مربع احداث شد طرح دکوراسیون و مبلمان داخلی‌ای این کاخ از شرکت فرانسوی، ظروف موجود در کاخ از آلمان و تابلوهای نقاشی از ایتالیا خریداری و به این مکان انتقال یافت. تور مشهد پاییز 94پس از انقلاب اسلامی این مکان در سال 1359 به کاخ موزه تبدیل و بعد از چند سال تعطیل شده و به اقامتگاه موسمی رهبر ایران مبدل شد. امروزه این باغ دارای درختان متنوع میوه ، فضای گلخانه ای گل و گیاه ، قنات و تعدادی حلقه چاه است و سالیانه صدها تن محصولات باغی و گلخانه ای میدهد. گردشگران تور مشهد می توانند از این کاخ زیبا دیدن فرمایند.

 


 

 

سقاخانه اسماعیل طلايی 

 

این بنای زرین زیارتی در میان صحن انقلاب قرارگرفته است . بنا بر متون قدیم، بین سال‌های 1144 تا 1145 قمری به فرمان نادرشاه سنگابی را یکپارچه از سنگ مرمر با ظرفیت زیاد ، از هرات به مشهد آوردند و شخصی به نام استاد اسماعیل طلاکار بر فراز سنگاب پوششی هشت ضلعی و سقفی گنبدی شکل بنا نهاد و آن را طلا کاری کرد.سقف گنبدی شکل سقاخانه بر روی پایه‌هایی از سنگ مرمر کنده‌کاری شده و کاشی قرار دارد تور مشهد پاییز 94و سطح آن از بالای کاشی پایه‌ها با خشت‌های طلا و پیرامون آن با اسماء الله تزيین شده است. این مکان زیبا با طراحی زیبای خود یکی از جاذبه های گردشگری مشهد به شمار می آید و هر ساله تعداد زیادی مسافران تور مشهد را به خود جذب می کند .

 

 


 

دریاچه چالیدره مشهد

 

دریاچه چالیدره مشهد شهر طرقبه از آبادی های بزرگ طوس قدیم می باشد و در بین رشته کوه های بینالود واقع شده است. دارای مراکز مختلف گردشگری و توریستی و از جمله مناطق با اب وهوای خوب مشهد محسوب می شود  . دریاچه چالیدره مشهد هم از مرکزهای توریستی شهر طرقبه مشهد می باشد و در سال میزبان افراد زیادی از کشور های اطراف خلیج فارس و دیگر کشور ها که به مشهد سفر می کنند می باشد و از لحاظ ارزی نقش مهمی در منطقه دارد.تور مشهد پاییز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل مینو مشهد

 

هتل مینو مشهد در شمار هتل های چهار ستاره مشهد قرار دارد این هتل تنها 7 دقیقه تا حرم پیاده روی دارد از این رو برای مسافرانتور مشهد که قصد اقامت در هتلی شیک و نزدیک حرم را دارند بسیار مناسب است. این هتل دارای 90 واحد است که از شش واحد آپارتمان دو خوابه , دوازده واحد آپارتمان یک خوابه , 66 اتاق سه نفره و شش اتاق چهار نفره تشکیل شده است.تور مشهد آذر 94

 

 

از امکانت ویژه این هتل می توان به سه رستوران مجزای آن اشاره نمود , منوی نهار و شام در این رستوران ها متفاوت می باشد. در منوی نهار آن چلو ماهی , چلو کوبیده , چلو جوجه , خورشت روز و... و در منوی شام آن مرغ سوخاری , رولت گوشت , خوراک ماهی , شنسیل مرغ و... برای میهمانان تور مشهد سرو می شود.

 

از دیگر امکانات هتل مینو مشهد می توان به روم سرویس بیست و چهار ساعته , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و جکوزی , اینترنت پر سرعت وایرلس در تمام قسمت های هتل و... اشاره کرد.تور مشهد پاییز 94

 

 


 

 

هتل فردوس مشهد

 

هتل فردوس مشهد در شمار هتل های چهار ستاره مشهد قرار دارد و از هشت طبقه و 96 سوئیت و اتاق با دو دکراسیون مجزای سنتی و مدرن  تشکیل شده است. در این هتل اقامت کودکان زیر چهار سال به صورت رایگان می باشد. هتل فردوس مشهد به صورت پیاده فاصله ای 5 دقیقه ای تا حرم دارد از این رو برای آن دسته از مسافران تور مشهد که می خواهند نزدیک حرم اقامت داشته باشند گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود.تور مشهد پاییز 94

 

 

هتل فردوس مشهد محیطی زیبا دارد که توجه تمامی مسافران تور مشهد را به خود جلب می کند این هتل دارای لابی وسیع و دلنشین است و آکواریومی بسیار زیبا در آن قرار دارد که نمای این هتل را دل نشین تر و رویایی تر می کند. این هتل دارای رستوران ایرانی و فرنگی با ظرفیت 350 نفری نیز می باشد.

 

از امکانات هتل فردوس مشهد می توان به کافی شاپ 24 ساعته , اتاق بازی کودکان , اینترنت وایرلس در لابی و اتاق ها , گشت درون شهری و برون شهری , سالن بیلیارد , صبحانه در بام هتل و... اشاره کرد.تور مشهد آذر 94

 

 


 

 

هتل سروش مشهد

 

هتل آپارتمان سروش در قلب شهر مشهد و در قسمت ضلع شرقی حرم واقع شده است. هتل سروش از جمله هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) حدود 300 متر فاصله دارد که پیاده تنها 5 دقیقه طول می کشد از این رو این هتل گزینه مناسبی برای مسافران تور مشهد به شمار می رود. در این هتل اقامت کودکان بین 3 تا 8 سال به صورت نیم بها می باشد و کودکان بالای 8 سال تور مشهد آذر 94یک نفر کامل محسوب می شوند. هتل سروش مشهد از سوئیت های زیبا با جدیدترین دکوراسیون تشکیل شده است. این هتل دارای 45 واحد می باشد که به صورت واحدهای یک خوابه , دو خوابه و حتی VIP قرار دارد. هر واحد دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز می باشد.

 

از امکانات هتل سروش می توان به کافی شاپ , لابی , رستوران , گشت درون شهری و برون شهری مسافران تور مشهد و خدمات مسافراتی و... اشاره کرد.

 


 

 

هتل لاله مشهد

در یکی از قدیمی ترین خیابان های مشهد هتلی قرار دارد که به هتل لاله مشهد معروف است و تا حرم  با ماشین حدودا 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای پرسنلی مجرب و حرفه ای می باشد که توانسته نظر مسافران تور مشهد را به خود جلب نماید. از جاذبه های گردشگری مشهد که نزدیک به هتل لاله می باشد می توان به پارک زیبا و تاریخی کوهسنگی و بازارهای اصلی مشهد اشاره کرد. هتل لاله مشهد شامل 101 اتاق 2-3 تخته و آپارتمان های لوکسی با دو و چهار اتاق بسیار راحت و تمیز می باشد و هر واحد آن دارای دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی است. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی برای میهمانان تور مشهد سرو می شود , کافی شاپ , لابی , اینترنت و... دیگر امکانات این هتل به شمار می رود.تور مشهد پاییز 94

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تفرجگاه کوه سنگي در جنوب غربي مشهد در انتهاي خيابان کوهسنگي و در دامنه کوههاي جنوبي مشهد قرار دارد که حدود 30 هکتار وسعت دارد. اين پارک داراي استخر و سالن غذاخوري براي پذيرايي عمومي مي باشد. طرح توسعه گردشگاه کوهسنگي شامل ايجاد فرهنگسرا، موزه مردم شناسي، امکانات ورزشي از سال 1376 آغاز شده است.گردش در این پارک را در تور مشهد پاییز 94 از دست ندهید. مجموعه تفريحي و فرهنگي کوهسنگي پس از توسعه، پيرايش و بازسازي بصورت بزرگترين تفريحگاه مشهد در آمده است. پارک کوهسنگی با هوای معتدل و لطیف تابستانی از دیر باز پذیرای زائران و گردشگران تور مشهد بسیاری است. کوهسنگی منطقه ی ییلاقی سهل الصعود در انتهای خیابانی به همین نام است که گفته می شود محل تاج گذاری شاه عباس در سن 16 سالگی بوده است. ساختمان موزه خراسان در پارک کوهسنگی واقع شده که جلوه گر معماری مشابه کلات نادری است و زیبایی خاصی را به مجموعه داده است. گفته می شود پارک کوهسنگی پس از حرم امام رضا و آرامگاه فردوسی سومین رتبه را از نظر تعداد گردشگر در تور مشهد دارد. چشم اندازهای طبیعی، هوایی مطبوع، رستوران های متعدد، استخر، مراکز خرید، مراکز ورزشی، تفریحی و شهربازی کوهسنگی را تفرجگاهی زیبا با تعداد کثیری از مسافران تور لحظه آخری مشهد نموده است. نزدیکی این پارک زیبا به مشهد امکان استفاده از مراکز اقامتی مانند  هتل قصر طلایی، هتل مجلل درویشی، هتل هما دو، هتل پارمیدا را برای گردشگران تور مشهد 94 فراهم کرده است.

 پارک کوهسنگی در مشهد

 

پارک کوهسنگی در مشهد

پارک کوهسنگی در مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک کوهسنگی در مشهد, دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مجتمع کوهسر مشهد واقع در انتهای بلوار هاشمیه مشهد یکی از باشکوه ترین ,بهترین و مجلل ترین مجتمع های تفریحی و فرهنگی مشهد می باشد . این مجتمع دارای دو رستوران غذا خوری به نامهای نیلوفر آبی و رستوران ایتالیایی بونو می باشد . رستوران ایتالیایی بونو دارای چشم انداز بی نظیری است و سرویسی کاملا ایتالیایی را به مراجعه کنندگان تور مشهد مهر 94 خود ارائه می دهد.در این مجتمع امکاناتی همچون : تالار پذیرایی ، رستوران ، کافی شاپ و فست فود ، سالن های کنفرانس ، سالن بیلیارد ، سالن بولینگ ، زمین تنیس موجود می باشد.

 

 

حلیم و شله در مشهد جزو پرطرفدارترین غذاهاست . از رستورانهای قدیمی و با کیفیت مشهد که این غذاها را سرو می کند و دارای طرفداران بسیاری است رستوران بهارستان مشهد است . این رستوران دارای حلیم پزی قدیمی است که سالیان سال هر روز صبح و دم افطار مردم جلوی آن صف می‌بندند .  گوشت گوسفندی تازه و آشپز ماهر باعث شده که  شله و حلیم رستوران بهارستانمشهد ، لقب بهترین را در شهر و همچنین مسافران تور مشهد به خود اختصاص دهد  . در عین حال به باور مشهدی‌ ها حلیم بهارستان از لحاظ کیفیت از شله آن بهتر است.

آدرس : احمد اباد خیابان ملاصدرا-ملاصدرا یک پلاک 47 . تلفن: 05138422977

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف مشهد, رستوران های مشهد, رستوران های خوب مشهد, بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد از جمله هتل های 4 ستاره این شهر می باشد که در فاصله 350 متری حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در هتل چهار ستاره در نزدیکی حرم مطهر را دارند بدانند که هتل عماد به عنوان اولین هتل 4 ستاره ای است که در ضلع شمالی حرم واقع شد و اتاق های هتل چشم انداز زیبایی به حرم امام رضا (ع) دارند. این هتل زیبا دارای 55 اتاق می باشد که با امکاناتی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی به مسافرین تور مشهد پاییز 94 خدمات رسانی می کند. از جمله امکاناتی که در هتل عماد برای میهمانان تور مشهد فراهم شده است می توان به لابی، لاندری، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران با ظرفیت 285 نفر و پارکینگ با ظرفیتی در حدود 20 ماشین اشاره کرد. میهمانان تور مشهد که قصد دارند در محل اقامت خود به تفریح و ورزش نیز بپردازند میتوانند از سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونا خشک و سونا بخار هتل عماد مشهد استفاده کنند. اینترنت پرسرعت رایگان نیز در این هتل در اختیار میهمانان تور مشهد قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل عماد مشهد: مشهد، میدان طبرسی، خیابان نوغان

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل عماد مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل اطلس مشهد از هتلهای سه ستاره شهر مشهد مقدس است که در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس واقع شده است. این هتل از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین هتل‌های شهر است که در دو ساختمان شمالی و جنوبی با 200 اتاق ساخته شده است. از جمله امکانات هتل برای مسافران تور مشهد مهر 94 سالن بدن‌سازی، صرافی، پارکینگ، روم سرویس و مرکز خرید می‌باشد. هتل اطلس مشهد دسترسی خوبی به برخی امکانات شهری از جمله فرودگاه و راه‌آهن دارد. از مهم‌ترین مشخصه‌های موقعیتی هتل فاصلهٔ دو دقیقه‌ای تا حرم مطهر امام رضا است. نزدیکی هتل به برخی جاذبه‌های گردشگری تور مشهد چون آرامگاه نادر، آرامگاه شیخ بهایی، گنبد خشتی و مقبره پیر یالان دوز و نیز داشتن امکانات مناسب می‌تواند از دلایل انتخاب این هتل باشد.

هزینه اقامت در این هتل برای کودکان بین 3 تا 7 سال نیم بها و بالای 7 سال یک نفر کامل محاسبه می شود .

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل اطلس مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد در خیابان شهید اندرزگو واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. هتل ایران در سال 1388 به طور کامل بازسازی شد و به شکل امروزی درآمد. این هتل مجموعا از 132 اتاق و 32 آپارتمان دو خوابه تشکیل شده است. هتل به اینترنت رایگان مجهز می باشد. در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل فرودگاه مشهد واقع شده است. حرم مطهر رضوی تنها 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، کافی نت، فروشگاه، نمازخانه، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حریق، لابی، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس، تاکسی سرویس، آسانسور و... می باشد.

 

 

تصویر هتل ایران مشهد

تصویر هتل ایران مشهد

تصویر هتل ایران مشهد

تصویر لابی هتل ایران مشهد

تصویر هتل ایران مشهد

تصویر رستوران هتل ایران مشهد

تصویر هتل ایران مشهد

تصویر اتاق هتل ایران مشهد

تصویر هتل ایران مشهد

تصویر اتاق هتل ایران مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایران مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد در یکی از محل های اصلی مشهد که به حرم منتهی می شود به نام چهار راه خسروی واقع شده است. این هتل جزء هتل های  4 ستاره مشهد می باشد. حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده با این هتل فاصله دارد. در فاصله 10 دقیقه از هتل ایستگاه راه آهن قرار دارد. همچنین در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل فرودگاه بین المللی مشهد قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، سونا، صرافی، صندوق امانات، ماهواره، مرکز خرید، آسانسور، اینترنت وایرلس، پارکینگ، تاکسی سرویس، لباسشویی، خشکشویی، باشگاه ورزشی، جکوزی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل آپادانا مشهد

تصویر رستوران هتل آپادانا مشهد

تصویر هتل آپادانا مشهد

تصویر رستوران هتل آپادانا مشهد

تصویر هتل آپادانا مشهد

تصویر تریا هتل آپادانا مشهد

تصویر هتل آپادانا مشهد

تصویر هتل آپادانا مشهد


هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد در خیابان شیرازی واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. حرم رضوی در فاصله کمی از هتل و در فاصله 10 دقیقه ای از آن قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد. در فاصله 30 دقیقه ای از هتل نیز فرودگاه مشهد قرار گرفته است. در این هتل 2 رستوران و تریا وجود دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، لابي، اتاق جلسه، لاندری، خشکشویی، فتوکپی، فروشگاه، پاركينگ، ماهواره، آسانسور، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، روزنامه، آتليه عكاسي و... می باشد.

 

 

تصویر هتل آزادی مشهد

تصویر هتل آزادی مشهد

تصویر هتل آزادی مشهد

تصویر رستوران هتل آزادی مشهد

تصویر هتل آزادی مشهد

تصویر رستوران هتل آزادی مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد در مجاورت حرم مطهر امام رضا واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. هتل اترک مجموعا 45 واحد دو خوابه، 100 اتاق دو و سه تخته و 25 سوئيت دارد. در فاصله کمتر از 800 متری این هتل حرم مطهر رضوی قرار دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماهواره، تاکسی سرویس، لاندری، کافی نت، خودپرداز، روم سرویس، لابی، اینترنت در لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، فروشگاه، نمازخانه، اعلام حرق و... می باشد.

 

 

تصویر هتل اترک مشهد

تصویر هتل اترک مشهد

تصویر هتل اترک مشهد

تصویر هتل اترک مشهد

تصویر هتل اترک مشهد

تصویر رستوران هتل اترک مشهد


هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد در چهارراه شهدا مشهد واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. هتل الغدیر مجموعا 289 اتاق دارد. این هتل به اینترنت وای فای رایگان تجهیز شده است. ایستگاه راه آهن در فاصله 20 دقیقه ای از هتل قرار دارد. همچنین در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل فرودگاه مشهد واقع شده است. این هتل در فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. یک دستگاه خودپرداز در لابی این هتل وجود دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سرویس حرم، سونا، اتاق جلسه، پارکینگ اختصاصی، جکوزی، گشت درون شهری و برون شهری، بیلیارد، باشگاه بدنسازی، استخر، فروشگاه، آسانسور، اینترنت در لابی، نمازخانه، کافی شاپ، صندوق امانات، گیم نت، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، پارک کودکان، اینترنت در واحد و... می باشد.

 

 

تصویر هتل الغدیر مشهد

تصویر هتل الغدیر مشهد

تصویر هتل الغدیر مشهد

تصویر اتاق هتل الغدیر مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 در بلوار خیام مشهد واقع شده و جزء هتل های  5 ستاره مشهد می باشد. هتل هما مجموعا 202 اتاق دارد. این هتل با مرکز شهر مشهد حدود 15 دقیقه فاصله دارد. در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل فرودگاه مشهد قرار گرفته است. اتاق های هتل هما 2 مشهد همگی به اینترنت پرسرعت تجیز شده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، فروشگاه، ماهواره، آسانسور، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، تاکسی سرویس، کافی شاپ، چایخانه سنتی، آمفی تئاتر، اتاق جلسه، باشگاه ورزشی، سونا، استخر، جکوزی، زمین تنیس، کافی نت، اینترنت در لابی، اینترنت در واحد، خشکشویی، لاندری، صبحانه در اتاق، اتوکشی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل هما 2 مشهد

تصویر هتل هما 2 مشهد

تصویر هتل هما 2 مشهد

تصویر هتل هما 2 مشهد

تصویر هتل هما 2 مشهد

تصویر استخر هتل هما 2 مشهد

تصویر هتل هما 2 مشهد

تصویر هتل هما 2 مشهد

تصویر هتل هما 2 مشهد

تصویر لابی هتل هما 2 مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل هما 2 مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد در میدان احمدآباد مشهد واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره مشهد می باشد. مساحت این هتل 70 هزار متر مربع است. حرم مطهر رضوی در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. هتل هما 1 مجموعا از 173 اتاق تشکیل شده است. فاصله ایستگاه راه آهن با این هتل 6 کیلومتر می باشد. 7 تالار مجلل، کافی شاپ، سالن غذاخوری، باغ های سرسبز در این هتل برای دسترسی میهمانان وجود دارد. از امکانات هتل می توان به پارکینگ اختصاصی برای میهمانان اشاره کرد. 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسه، اعلام حریق، آسانسور، تاکسی سرویس، چایخانه، صندوق امانات، لابی، پارکینگ، اینترنت وایرلس رایگان، خدمات پزشکی، زمین تنیس، لاندری، فضای سبز و... می باشد.

 

 

تصویر هتل هما 1 مشهد

تصویر لابی هتل هما 1 مشهد

تصویر هتل هما 1 مشهد

تصویر رستوران هتل هما 1 مشهد

تصویر هتل هما 1 مشهد

تصویر رستوران هتل هما 1 مشهد

تصویر هتل هما 1 مشهد

تصویر هتل هما 1 مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل هما 1 مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا در قسمت ورودی حرم مطهر رضوی واقع شده و جزء هتل های  5 ستاره مشهد می باشد. این هتل تنها در فاصله 150 متری حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. هتل مدینه الرضا مجموعا 400 اتاق و سوئیت دارد. هتل در فاصله 10 دقیقه ای از مرکز شهر واقع شده است. فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد نیز 25 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، رستوران گردان، انبار بار و چمدان، خدمات نگه داری از اطفال، چهار طبقه پارکینگ استخرسرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، اتاق تنیس، میز بیلیارد، باشگاه ورزشی، خدمات خانه داری، خدمات تعمیر لباس، کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، مجهز به سیستم تهویه، اینترنت وایرلس رایگان، سالن همایش و آمفی تئاتر، آسانسور، کافی نت، نماز خانه، لاندری، کلید الکترونیکی، باند هلی کوپتر، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز، کتابخانه، مرکز خرید و... می باشد.

 

 

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر رستوران هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر هتل مدینه الرضا مشهد

تصویر اتاق هتل مدینه الرضا مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مدینه الرضا مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل لاله مشهد

در یکی از قدیمی ترین خیابان های مشهد هتلی قرار دارد که به هتل لاله مشهد معروف است و تا حرم  با ماشین حدودا 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای پرسنلی مجرب و حرفه ای می باشد که توانسته نظر مسافران تور مشهد را به خود جلب نماید. از جاذبه های گردشگری مشهد که نزدیک به هتل لاله می باشد می توان به پارک زیبا و تاریخی کوهسنگی و بازارهای اصلی مشهد اشاره کرد. هتل لاله مشهد شامل 101 اتاق 2-3 تخته و آپارتمان های لوکسی با دو و چهار اتاق بسیار راحت و تمیز می باشد و هر واحد آن دارای دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی است. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی برای میهمانان تور مشهد سرو می شود , کافی شاپ , لابی , اینترنت و... دیگر امکانات این هتل به شمار می رود

هتل لاله مشهد

این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری به یاد ماندنی را برای میهمانان تور مشهد 94 به ارمغان می آورد.

آدرس هتل لاله مشهد : مشهد , خیابان کوه سنگی , نبش کوه سنگی بیست و چهارم



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل لاله مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

روستای تاریخی پاژ در مشهد

 

 

در تور مشهد تعطیلات تابستان 94 بازدید از این روستای تاریخی را از دست ندهید. روستای پاژ در پانزده كیلومتری شمال شهر مشهد در تقاطع جاده كارده به كلات نادری واقع شده است به استناد متون تاریخی و ادبی بر جای مانده این روستا زادگاه حكیم ابوالقاسم فردوسی است.در تور مشهد دیدن از این روستای تاریخی را از دست ندهید.
روستای فعلی پاژ دارای 800 هكتار مساحت است كه از مجموع آن حدودا 4 هكتار به بخش مسكونی اختصاص یافته است بخشی از فضای مسكونی روستا در میان آن و بقیه بر روی تپه‌ای موسوم به قلعه بلند است.

در تور مشهد تعطیلات عید فطر 94 از این روستای زیبا بازدید کنید. مكانی كه بنظر می‌رسد در گذشته محل اصلی و هسته مركزی دهكده پاژ بودهاست بجز تپه موجود در فاصله تقریبی پانصد متر از پشته اولیه بلنددیگری نمایان است كه در نزد اهالی به قلعه كهنه پاژ معروف است سفال های رنگارنگ و لعابدار پاركنده بر روی این بلندی نشانه ای از تداوم مدنیت پاژ در سدهای اولیه بعد از اسلام تا قرن نهم و دهم هجری است.

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: روستای تاریخی پاژ در مشهد,مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل جواد مشهد

هتل جواد (ع) مشهد در خیابان امام رضا واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. این هتل در سال 1389 ساخته شده است. در این هتل اقامت كودكان زير سه سال رايگان، كودكان سه تا پنج سال نيم بها و همچنین برای اقامت كودكان بالاي پنج سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي گردد. لازم به ذکر است هتل جواد در نزدیکی حرم مطهر رضوی قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، اتاق بار و چمدان، سرویس کرایه اتومبیل با راننده، فکس و کپی، فروشگاه، غرفه، آسانسور، صندوق امانات، لابی، اینترنت در لابی، اینترنت در واحد، لاندری، خدمات بیدار باش، کافی شاپ و... می باشد.

 

 

تصویر هتل جواد مشهد

تصویر هتل جواد مشهد

تصویر هتل جواد مشهد

تصویر رستوران هتل جواد مشهد

تصویر هتل جواد مشهد

تصویر تریا هتل جواد مشهد

تصویر هتل جواد مشهد

تصویر لابی هتل جواد مشهد

تصویر هتل جواد مشهد

تصویر لابی هتل جواد مشهد

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل جواد مشهد,هتل های مشهد, هتل های پنج ستاره مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل سایه مشهد

هتل سایه مشهد در خیابان امام رضا واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره مشهد می باشد. در فاصله 15 دقیقه ای با این هتل ایستگاه راه آهن قرار گرفته است. همینطور این هتل17 دقیقه با این هتل فاصله دارد. حرم مطهر رضوی تنها 3 دقیقه با این هتل فاصله دارد. 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید، آسانسور، اینترنت، مجهز به سیستم تهویه، خشکشویی،باشگاه ورزشی، سونا، صرافی، سرویس حرم، پارکینگ، لباسشویی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل سایه مشهد

تصویر هتل سایه مشهد

تصویر هتل سایه مشهد

تصویر هتل سایه مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سایه مشهد,هتل های مشهد, هتل های پنج ستاره مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد در زمان  در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره مشهد می باشد.  این هتل در سال 1382 بنا شده است. مساحت این هتل 5 هكتار است. هتل پارس مجموعا 228 اتاق دارد. از ویژگی های این هتل می توان به نزدیگ بودن آن به ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز و همچنین نمایشگاه بین المللی مشهد اشاره کرد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صبحانه در اتاق، اتاق جلسه، آمفی تئاتر، امکانات ضیافت، باشگاه ورزشی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، باشگاه ماهیگیری، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت، فروشگاه، بانک، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، پارکینگ، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد و... می باشد.

 

 

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر استخر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر اتاق هتل پارس مشهد

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارس مشهد,هتل های مشهد, هتل های پنج ستاره مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 مدرسه پریزاد مشهد

مدرسه پریزاد مشهد در سال 823 هجری قمری در نزدیکی مسجد گوهرشاد ساخته شد و برای دوره تیموریان می باشد. این مدرسه در مجاورت حرم امام رضا (ع) قرار دارد و در سال 1318 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

پریزاد مدرسه ای کوچک است که دارای  4 ایوان مشتمل بر غرفه ها و حجره هایی می باشد و دارای تزیینات آجرکاری سردر ایوان ها و کاشیکاری با نقوش اسلیمی بر سردر غرفه های همکف می باشد.در تور مشهد از این مدرسه دیدن کنید.

 واقف این مدرسه، پریزاد ندیمه گوهرشاد ، همسر شاهرخ تیموری می باشد که طبق وقفنامه‌ای مفصل که نسخه اصل آن در اداره اوقاف خراسان موجود است به همسرش تفویض کرد. بازدید از این مدرسه به مسافران تور مشهد توصیه می شود.در تور مشهد 94 از این مدرسه تاریخی بازدید کنید.

 

مدرسه پریزاد مشهد

مدرسه پریزاد مشهد

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه پریزاد مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

در تور مشهد94 از این مدرسه دیدن کنید. مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد از بناهای تاریخی دوره صفویه می باشد. این مدرسه را دو برادر ساختند. این مدرسه در ضلع شمالی صحن انقلاب حرم امام رضا (ع) قرار دارد و سال ۱۲۸۵ قمری به دستور  والی خراسان بازسازی شد و با کاشی های معرق و سبک معماری ممتاز تزیین شد.از معماری قابل توجه این بنا می توان به  گچبری‌های در ورودی مدرسه اشاره کرد که متأسفانه با گذشت زمان نابود شد. از جاهای دیدنی این مدرسه ایوان شمالی مدرسه است که دارای مقرنس، کاشیکاری معرق و کتیبه‌هایی کم‌نظیر می باشد. هم اکنون این مدرسه یکی از معتبرترین و مهمترین مراکز تدریس، تحصیل است و سالها به عنوان مرکز حوزه علمیه مشهد بوده است و امروزه نیز  به دانشگاه رضوی مشهد الحاق شده است. این مدرسه از جاههای دیدنی برای مسافران تور مشهد می باشد.

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

 

در تور مشهد 94 از دیدن این مکان لذت خواهید برد. مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد از بناهای تاریخی دوره صفویه می باشد. این مدرسه را دو برادر ساختند این مدرسه در ضلع شمالی صحن انقلاب حرم امام رضا (ع) قرار دارد و سال ۱۲۸۵ قمری به دستور  والی خراسان بازسازی شد و با کاشی های معرق و سبک معماری ممتاز تزیین شد.در تور مشهد 94از معماری قابل توجه این بنا می توان به  گچبری‌های در ورودی مدرسه اشاره کرد که متأسفانه با گذشت زمان نابود شد.

در تور مشهد نوروز 94 این مدرسه آماده بازدید است. از جاهای دیدنی این مدرسه ایوان شمالی مدرسه است که دارای مقرنس، کاشیکاری معرق و کتیبه‌هایی کم‌نظیر می باشد. هم اکنون این مدرسه یکی از معتبرترین و مهمترین مراکز تدریس، تحصیل است و سالها به عنوان مرکز حوزه علمیه مشهد بوده است و امروزه نیز  به دانشگاه رضوی مشهد الحاق شده است. این مدرسه از جاههای دیدنی برای مسافران تور مشهد می باشد.

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد ,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

مدرسه پریزاد مشهد

 

 

در تور مشهد 94 از دیدن این مکان لذت خواهید برد .مدرسه پریزاد مشهد در سال 823 هجری قمری در نزدیکی مسجد گوهرشاد ساخته شد و برای دوره تیموریان می باشد. این مدرسه در مجاورت حرم امام رضا (ع) قرار دارد و در سال 1318 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

در تور مشهد 94پریزاد مدرسه ای کوچک است که دارای  4 ایوان مشتمل بر غرفه ها و حجره هایی می باشد و دارای تزیینات آجرکاری سردر ایوان ها و کاشیکاری با نقوش اسلیمی بر سردر غرفه های همکف می باشد.

 واقف این مدرسه، پریزاد ندیمه گوهرشاد ، همسر شاهرخ تیموری می باشد که طبق وقفنامه‌ای مفصل که نسخه اصل آن در اداره اوقاف خراسان موجود است به همسرش تفویض کرد. بازدید از این مدرسه به مسافران تور مشهد توصیه می شود.در تور مشهد نوروز 94 این مدرسه آماده بازدید است

 

 

مدرسه پریزاد مشهد

مدرسه پریزاد مشهد

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه پریزاد مشهد ,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1393 | نظرات ()