نوشته شده توسط : ادمین

هواپیمایی اطلس جت در سال 2001 در استانبول آغاز به کار کرد و دارای هواپیماهای ایرباس و بوئینگ میباشد و طول عمر هواپیماهای اطلس جت برای بلیط های آن کمتر از 15 سال میباشد. مقصدهای فعلی بلیط های هواپیمایی اطلس جت ترکیه : 1.تهران استانبول تهران - سلیمانیه و اربیل عراق – قبرس شمالی ترک فرودگاه ارجان - پرواز داخل ترکیه ( استانبول – انتالیا – میلاس بدروم – ایغدیر – وان – قاضی انتب – دالامان – کایسری ) بلیط های ارزان قیمت تهران به مقصدهای اطلس جت را میتوانید با ارزان ترین قیمت از دفتر فروش اصلی این شرکت (سفرهای 5 ستاره) براي مسافريني که به ترکيه مسافرت مي کنند ، هواپيمايي اطلس جت نامي آشناست . علاوه بر پروازهاي چارتر که اين شرکت هواپيمايي در سالهاي اخير بين شهر هاي مختلف ايران و ترکيه برقرار کرده است ، يکي از مشهورترين ايرلاين هاي داخلي در ترکيه ميباشد . اطلس جت در سال 2001 ميلادي و با 2هواپيمايي بوئينگ شروع به فعاليت نموده است. و اکنون با در دست داشتن ناوگاني از ايرباسهاي مدرن 320 و321 و330 به فعاليت خود ادامه مي دهد. از ويژگيهاي بسيار مهم اين هواپيمايي سرويس بلیط اتوبوس رايگان است که به مسافرين خود ارائه مي دهد اگر به وب سايت اين هواپيمايي مراجعه نماييد جدولي را مي بينيد که مسير هايي را که شامل ترانسفر رايگان مي گردند ذکر شده است. به علاوه اين هواپيمايي در مسير سيستم پذيرايي نيز دارد و درمقايسه با هواپيمايي هاي ديگر از نرخ مناسبي برخوردار است. درحال حاضر بلیط پرواز ازتهران در مسيرهاي استانبول، آنتاليا، ازمير، بودروم، دالامان، ارجان(قبرس)، لندن و... با قيمتهاي مناسب برقرارميباشد.



:: برچسب‌ها: بلیط اطلس جت ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بلیط هواپیما تهران پاریس فرانسه ایرلاین ایران ایر

ایرلاین ایران ایر یکی از خطوطی است که در کنار تمام خطوط مسیر تهران و پاریس در حال خدمت رسانی به مسافران است. بدین منظور می توانید با تکیه بر اطلاعات زیر بلیط تهیه کنید

بلیط فرانسه با ایرلاین ایران ایر

مبدا : تهران

مقصد : پاریس

ساعت پرواز تهران تا پاریس :                                       5 ساعت و 45 دقیقه

فاصله هوایی تهران تا پاریس :                                          4221 کیلومتر

قیمت بلیطپاریس با هواپیمایی ایران ایر :                       13,212,000  ریال

بلیط هواپیما پاریس با نرخ مشخصی در هر جا ارائه میشود.

 

گروهی از بازرگانان ایرانی در سال ۱۹۴۲، نخستین شرکت هواپیمایی حامل پرچم ایران را با نام ایرانین ایرویز تأسیس نمودند تا اولین بلیط پرواز ایرانی صادر شود . این شرکت به جابجایی مسافر و بار  و فروش بلیط در مسیرهای داخلی و منطقه‌ای می‌پرداخت و علاوه بر آن یک پرواز هفتگی باری نیز به اروپا انجام می‌داد. ناوگان آن از تعدادی هواپیمای داگلاس دی سی ۳ تشکیل شده بود. بعدها تعدادی هواپیمای دی سی ۴ و ویسکانت نیز به ناوگان ایرانین ایرویز اضافه شد و فروش بلیط های آن افزایش یافت.

 

در سال ۱۹۵۴، یک شرکت هواپیمایی خصوصی دیگر به نام پرشین ایرسرویسز (پاس) در تهران تشکیل شد. پاس فعالیت‌های خود را در زمینه حمل بار آغاز کرد و بعدها به حمل مسافر و فروش بلیط  در مسیرهای داخلی منتهی به تهران نیز پرداخت. این شرکت در سال ۱۹۶۰ پروازهای بین‌المللی خود را در مسیرهای اروپایی آغاز نمود. این بلیط ها شامل تهران-لندن، تهران-پاریس، تهران-ژنو و تهران-بروکسل می‌شد. این پروازها با استفاده از هواپیماهای دی سی ۷ اجاره شده از شرکت سابنا انجام می‌گرفت.

در روز ۲۴ فوریه سال ۱۹۶۲، دو شرکت ایرانین ایرویز و پرشین ایرسرویسز در یکدیگر ادغام شده و شرکت هواپیمایی ملی ایران (هما)، با نام بین‌المللی ایران ایر (IRAN AIR) تأسیس گشت. این شرکت ملی اعلام شد و تمام امکانات و پرسنل دو شرکت مذکور را در اختیار گرفت. در همان زمان نشان هما برای این شرکت تازه تأسیس طراحی گشت و بر روی بلیط ها نقش بست .

هما پروازهای خود را با بهره‌گیری از هواپیماهای داگلاس دی سی ۳، دی سی ۶، ویکرز ویسکونت و آورویورک آغاز نمود و در سال ۱۹۴۶ به عضویت کاملیاتا در آمد.

تور کیش , معرفي تورهاي كيش ، تورهای لحظه آخری کیش هتل داريوش كيش ، هتل مارينا پارك كيش ، هتل شايگان کیش ، رزرو هتل و تور کیش , بليط کیش , تور کیش تابستان 92



:: برچسب‌ها: بلیط پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بازار بزرگ خلیج فارس قشم

 

تور قشم بازار بزرگ خلیج فارس

بازار بزرگ خلیج فارس از بهترین بازارهای قشم و متشکل از 4 طبقه است. دو طبقه اول این بازار تجاری می باشد و دارای 80 فروشگاه است که در زمینه ای مختلف فعالیت دارند. در طبقه سوم 30 واحد اداری و مسکونی وجود دارد. طبقه چهارم این بازار یک رستاوران دارد که مسافران عزیز تور قشم ماه رمضان 94 می توانند پس از خرید خود از این بازار در رستوران آن غذایی لذیذ را نوش جان کنند و لذت ببرند. همچنین در طبقه چهارم نمایندگی های نوکیا , کارول , آرکوپل , لومیناک , JVC و وست پوینت و کنوود وجود دارد. همچنین بازار بزرگ خلیج فارس دارای 4 آسانسور و سیستم تهویه مرکزی هم می باشد



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بازار بزرگ خلیج فارس قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بازارهای بزرگ و بین المللی قشم

بازار بین المللی ستاره قشم

بازار بین المللی ستاره قشم

بازار بین المللی ستاره قشم در سال 1376 تاسیس شد. ،دارای 641 واحد تجاری در 3 طبقه تجاری، شعب بانک های سپه ، صادرات، ملی , موزه حیوانات تاکسی درمی، واحدهای فروش برگ سبز، بازی های رایانه ای ، رستوران سنتی، سالن مخصوص بیلیارد، فست فود، کافه تریا، آرایشگاه زنانه و مردانه و مجهز به پله برقی، سیستم پیجینگ، سیستم تهویه هوای مرکزی، نمازخانه و دارای نمایندگی محصولات شوارتسکلف آلمان، آرکانسیل، نیوا، کلیون، آرکون، آیوا، سامسونگ، جی وی سی –ال جی –سونی - تفال – فیلیپس و....است. مسافران عزیز تور قشم خرداد 94 می توانند هر آنچه را که می خواهند در این بازار بزرگ و مجهز تهیه نمایند.

 

 

بازار بزرگ فردوسی در قشم

bazare bozorg ferdosi qeshm


بازار بزرگ فردوسی قشم دارای 3 طبقه است که دوطبقه بازار تجاری می باشد که در مجموع چهارصد و پنجاه فروشگاه دارد , طبقه سوم صد و هشتاد واحد اداری مسکونی دارد. بازار دارای پله برقی , آسانسور , رستوران , سیستم صوتی , سیستم تهویه مرکزی , نمازخانه , سرویس بهداشتی و... می باشد. قطعا مسافر عزیز تور قشم تعطیلات خرداد 94 در این بازار بزرگ هرچه که می خواهند را می توانند تهیه کنند و از خرید خود لذت ببرند.



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای بزرگ و بین المللی قشم,مراکز خرید خوب قشم, بهترین مراکز خرید قشم, مراکز خرید ارزان قشم, ارزان ترین مراکز خرید قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران های زیبای دبی

 

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

یکی از رستوران های جالب دبی المنتهی نام دارد که در یک ارتفاع 200 متری واقع شده است که منظره ای زیبا از دبی را مقابل چشما نشما نمایش می دهد و مسافران تور دبی تابستان 94 که قصد رفتن به این رستوران را دارند میتوانند با آسانسور شیشه ای به آن دسترسی پیدا کنند.

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

 

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

رستوران المنتهی نیز با یک پایه از هر دو طرف دکل محافظت می شود. از دیگر رستوران های جالب دبی رستوران المحاره به معنای صدف می باشد. مسافران تور دبی تابستان 94 با یک زیر دریایی شبیه سازی شده می توانند وارد آن شوند. در این رستوران آکواریوم های بزرگی از جنس اکریلیک و با شیشه هایی به ضخامت 18cm وجود دارد.در این آکواریوم حدود 1 میلیون لیتر آب وجود دارد.

تور دبی رستوران المحاره (صدف) هتل برج العرب

رستوران المحاره جزو 10 رستوران برتر دنیا می باشد. این رستوران ها در هتل برج العرب قرار دارند. مسافران تور دبی خرداد 94 جالب است بدانند که هتل برج العرب متشکل از 60 طبقه و ستون بندی های آن تا عمق 40 متری دریا می باشد. لازم به ذکر است که برج العرب از برج ایفل بلندتر است اما از برج ایمپایر استیت امریکا تنها 60 متر کوتاه تر است. تمام تجهیزات آن مانند پرده ها , سیستم تهویه , چراغ ها و... فقط با یک دکمه فعال می شوند.

تور دبی رستوران المحاره (صدف) هتل برج العرب

 

تور دبی رستوران المحاره (صدف) هتل برج العرب

مسافران تور دبی خرداد 94 بدانند که تمام کانال ها به دوربین مدار بسته متصل است و هر سوئیت دارای یک لپ تاپ , پرینتر و اسکنر مجزا می باشد و مسافران عزیز می توانند ببینند که چه کسی پشت در اتاقشان است.

 

تور دبی هتل برج العرب

 

تور دبی هتل برج العرب



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های زیبای دبیی,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در دبی چه غذایی و کجا غذا بخوریم

 

تور دبی منطقه شاورما

 

تور دبی منطقه شاورما

در دبی پیدا کردن غذاهای خاصی که بتوانند نماینده این شهر مدرن باشند کار سختی است. غذاهای که در دبی معروف هستند به فراوانی در لبنان و ایران یافت می شود. اما اگر مایل باشید که غذایی حاضری و سریع میل کنید می توانید به مکان هایی به نام (Shawarma) بروید. دراین مکان ها گوشت گوسفند یا مرغ به صورت کبابی و طعم دار شده در نان های پیتا (نان گرد) به شکل ورقه ورقه شده چیده شده است که شما مسافران تور دبی خرداد 94 می توانید آن را با سس نوش جان کنید و لذت ببرید.

تور دبی منطقه شاورما

 

 

تور دبی منطقه شاورما

خوب است بدانید که غذاهای بین المللی هم در اینجا به نحو خوبی سرو می شود. در دبی برای هر ذائقه و سلیقه ای رستوران های فراوانی وجود دارد.مثلا رستوران های بین المللی به فروانی در هتل های 5 ستاره این شهر وجود دارند. سرویس دهی این رستوران ها بسیار عالی و بی نظیر است و منوی آن ها متشکل از غذاهای معروف و پرطرفدار بین المللی است که اکثرا مورد انتخاب مهمانان قرار می گیرد.

تور دبی رستوران کینگ برگر

 

 

تور دبی رستوران کینگ برگر

مسافران تور دبی خرداد 94 که علاقه مند به فست فود هستند خوب است بدانند که فست فودهایی که به سبک غربی تهیه و سرو می شوند در دبی به وفور پیدا می شود. علاقه مندان به غذاهای خانگی می توانند به رستوران های زنجیره ای دبی مانند مک دونالد , کی اف سی (KFC) , کینگ برگر (Burger king) و... مراجه کنند.

تور دبی رستوران کینگ برگر

 

 

تور دبی رستوران کینگ برگر

 

تور دبی رستوران کی اف سی

 

 

 

تور دبی رستوران کی اف سی

رستوران های محلی امارت نوشیدنی های الکلی سرو نمیکنند اما با وجود این مورد پند توریست ها می باشند. در این رستوران ها یا غذاخوری های معمولی بهترین و لذیذترین غذاهای خاورمیانه سرو می شود که دارای قیمت رقابتی نیز می باشند. هوای دبی به گونه ای است که میل کردن غذا در هوای آزاد و محیطی باز می تواند بسیار دلچسب باشد.

تور دبی کافی شاپ مادلین

روزهای دبی اکثرا آفتابی و شب های آن بسیار زیبا می باشد , آسمان صاف است و به راحتی می توان ستاره ها را مشاهده کرد. رستوران های بین المللی , محلی و لوکس به وفور در منطقه خلیج رود دبی یافت می شود. شب نشینی های دبی در طرف دیگر هتل ها صورت می گیرد به همین دلیل رستوران هایی که دارای سطح متوسطی می باشند در این مناطق می توانند تا ساعات بیشتری از نیمه شب باز بمانند و از مهمانان خود پذیرایی نمایند. مسافران تور دبی تعطیلات خرداد 94 خوب است بدانند که کافی شاپ های ارزان این شهر نیز بعد از غروب آفتاب محیطی کاملا رومانتیک , زیبا و دلچسب با هوایی دلنشین را برای خوردن غذا و نوشیدنی ایجاد می کنند.

تور دبی کافی شاپ یخی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: در دبی چه غذایی و کجا غذا بخوریم,درباره دبی, اخبار دبی , رویدادهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک آبی وادی وحشت دبی

 

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

پارک آبی وادی وحشت دبی بیشتر از 23 نوع وسیله ورزشی و تفریحی دارد که اکثر آن ها به صورت پیوسته و در امتداد هم هستند. مسافران تور دبی تعطیلات خرداد 94 که علاقه مند به تفریح های آبی هستند با رفتن به این پارک می توانند با وسیله هایی که در امتداد هم هستند به طور پیوسته مدتی را بر روی آب حرکت کنند و نهایت لذت را ببرند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

این پارک بین برج العرب و هتل ساحلی جمیرا واقع شده است که 5 هکتار وسعت دارد. پر هیجان ترین وسیله ی این پارک یکی از سرسره ای آبی آن می باشد که بلندترین سرسره آبی دنیا است که مسافران تور دبی خرداد 94 هیجان و وحشت واقعی را در این سرسره آبی می توانند تجربه کنند. از دیگر وسایل پارک آبی وادی وحشت میتوان به 8 سرسره آبی انفجاری و منطقه موج سواری آن اشاره کرد.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

گردشگرانی که علاقه مند به سرعت و هیجان هستند می توانند با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بر روی سرسره سرعت این پارک حالت بی وزنی را تجربه کنند بدون اینکه کمترین آسیبی را ببینند. این سرسره بلندترین و پرسرعت ترین سرسره دنیا بعد از سرسره آبی امریکای شمالی می باشد که سی و سه متر ارتفاع دارد و یک سقوط دل چسب , جذاب و در عین حال نفس گیر را برای هیجان دوستان به همراه یک آبشار به عمق وادی را فراهم میکند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

مسافران تور دبی تعطیلات خرداد 94 خوب است بدانند که این پارک برنده جایزه بهترین طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی نیز شده است چون طراحی این پارک بر اساس افسانه سند باد صورت گرفته است.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

اگر اندکی به جزئیات آن توجه کنید متوجه می شوید که اجزای آن مانند شخصیت های کارتنی خلق شده اند که برای کمک به ساختار موضوع می باشند.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی وادی وحشت دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران های کیش غذاهای لذیذ و متنوعی اعم از غذای ایرانی , فرنگی و دریایی را برای مهمانان خود سرو می کند. به دلیل اینکه تنوع صید از آب های اطراف جزیره بسیار زیاد می باشد رستوران های این جزیره با محصولات دریایی از مهمانان خود پذیرایی می کنند می کنند و همین امر باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران و مسافران عزیزتور کیش خرداد 94 شده است. البته لازم به ذکر است که در رستوران های کیش قیمت متوسط غذا نسبتا بالا است. علاوه بر این رستوران های جزیره کیش دو دسته هستند: دسته اول رستوران هایی که دارای موسیقی زنده هستند و دسته دوم رستوران هایی که فقط غذا سرو می کنند. رستوران هایی که دارای موزیک زنده می باشند بسته به کیفیت موسیقی های اجرا شده از قیمت های متفاوتی برخوردارند اما قیمت آن ها تقریبا 4 برابر رستوران هایی است که فقط غذا سرو می کنند.

برخی از رستوران های جزیره کیش:

رستوران آب و برق (غذای ایرانی): 4424881

رستوران آیدین (غذای ایرانی): 4432468

رستوران پدیده البرز (غذای ایرانی): 4434272

رستوران پارس (غذای ایرانی): 4422614

تور کیش رستوران خانه اسپاگتی

رستوران پدر خوب (غذای ایرانی-فرنگی): 4458594

رستوران کوه نور (غذای ایرانی-فرنگی): 4420590

رستوران رودکی (غذای فرنگی): 7697647

رستوران مریم (غذای فرنگی): 4422129

رستوران خانه اسپاگتی (غذای ایتالیایی): 7682923

رستوران شاندیز آبشار (غذای ایرانی-لبنانی): 7690900

تور کیش رستوران شاندیز آبشار

رستوران بوف ( مرغ سوخاری-پیتزا-ساندویچ ): 4456166

رستوران تایم ( مرغ سوخاری-پیتزا-ساندویچ ): 4433542

رستوران کی اف سی ( مرغ سوخاری-پیتزا-ساندویچ ): 4423953

رستوران پاتوق ( پیتزا-ساندویچ):4420633

رستوران توچال ( پیتزا-ساندویچ): 7697442

رستوران دکتر پیتزا ( پیتزا-ساندویچ): 4434360

رستوران کیش برگر ( پیتزا-ساندویچ): 4424394

تور کیش رستوران کوه نور

رستوران برادران ( نان و کباب): 7699225

رستوران البرز ( نان و کباب): 4432461

رستوران عالیجناب ( نان و کباب): 4440516

تور کیش رستوران های کیش

رستوران نقش جهان ( رستوران سنتی): 4420390

رستوران بام زعفران ( چای و قلیان ): 4423660

چایخانه مریم ( چای و قلیان ): 7691738

مسافران تور کیش تعطیلات خرداد 94 بدانند که ما در اینجا فقط به تعداد اندکی از رستوران های جزیره زیبای کیش اشاره کرده ایم.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های جزیره کیش,رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید صدف کیش


مرکز خرید صدف در شهرک صدف کیش و در فاز پنج این شهرک در زمینی به مساحت 2910 متر مربع واقع شده است. بازار صدف یک مرکز خرید محلی می باشد. این مرکز خرید در سال 1384 در مجتمع صدف افتتاح شد که متشکل از دو طبقه است. این مرکز خرید دارای 66 غرفه می باشد که در زمینه پوشاک , مود غذایی و هر آنچه که شما نیاز داشته باشید فعالیت می کنند. مسافران عزیز تور کیش خرداد 94 با گردش در این مرکز خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید صدف کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل خاتم کیش

تور کیش هتل خاتم

 

هتل خاتم کیش متشکل از 28 اتاق است و در نزدیکی بازار عرب ها واقع شده است. بنابراین مسافران عزیز تور کیش تعطیلات خرداد 94 با اقامت در این هتل به اسانی می توانند به بازار عرب ها بروند. این هتل تنها 20 دقیقه از فرودگاه فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار تمیز و پاکیزه است و مهمانان عزیز به راحتی می توانند در این اتاق ها استراحت کنند و از سفر خود لذت ببرند. خوب است مسافران تور کیش ماه رمضان 94 بدانند که هتل خاتم خاص خانواده های سپاه است که می توانند با رفتن به این هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. از امکانات این هتل می توان به لابی , پارکینگ اختصاصی , رستوران و فضای سبز اشاره کرد.

تور کیش هتل خاتم

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل خاتم کیش ,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل عالی قاپو کیش

تور کیش هتل عالی قاپو

 

هتل عالی قاپو کیش متشکل از 28 اتاق و 152 تخت می باشد. این هتل در انتهای بلوار دریا در زمینی به مساحت 3428 واقع شده است. هتل عالی قاپو به صورت هتل آپارتمان بوده و از امکانات رفاهی لازم برخوردار است و مسافران تور کیش خرداد 94 می توانند در این هتل سفری خوب و آرام را تجربه کنند. هتل آپارتمان عالی قاپو نمایی سفید رنگ و ظاهر زیبایی دارد چون دارای طرح ایرانی می باشد. همین امر باعث جلب توجه بسیاری از مسافران تور کیش تعطیلات خرداد 94 شده است. از امکانات رفاهی اتاق های این هتل می توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , سیستم تهویه , تلویزیون , بخچال و... اشاره کرد. هتل عالی قاپو در نزدیکی مراکز خرید و مراکز تفریحی قرار دارد , علاوه بر این تنها ده دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. این هتل به دلیل مزایایی که دارد برای مسافران تور کیش خرداد 94 بسیار مناسب است.

تور کیش هتل عالی قاپو



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل عالی قاپو کیشدیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی

 

تور ترکیه هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی

 

تور ترکیه هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی

هتل پاین بی هالیدی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی است که دارای 1.2 کیلومتر ساحل اختصاصی می باشد. این هتل دارای خانه های ییلاقی و اتاق های راحتی با تمام امکانات رفاهی می باشد. مسافران تور ترکیه ماه رمضان 94 که قصد اقامت در این هتل را دارند می توانند اتاق دلخواه خود را انتخاب و با اقامت در آن به راحتی استراحت کنند و لذت ببرند.

تور ترکیه هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی

 

تور ترکیه هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی

این هتل واقع در زمینی به مساحت 421 هزار کیلومتر می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , زمین تنیس , پینگ پنگ , سالن بیلیارد , قایق رانی با کانو و... اشاره کرد. علاوه بر این در هتل پاین بی هالیدی برنامه چادر زدن شبانه هم بر پا می شود که موجب افزایش جلب رضایت مسافران تور ترکیه خرداد 94 که در این هتل اقامت دارند شده است.

تور ترکیه هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی

 

تور ترکیه هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تور ترکیه دریاچه وان

یکی از مناطق تفریحی و دیدنی ترکیه دریاچه وان در قسمت غربی شهر وان می باشد که چشم انداز بی نظیری را مقابل چشمان شما گردشگران عزیز تور ترکیه تابستان 94فراهم می آورد. کوه سبحان با ارتفاع 4058 متر در شمال غربی این دریاچه و کوه های اختیار شهاب در قسمت جنوبی آن قرار دارند که زیبایی این منطقه را دوچندان کرده است. آبی که از جویبارهای این کوه ها سرازیر می شود آب دریاچه زیبای وان را تامین می کند. طی سالیان دراز فعالیت های آتشفشانی باعث ایجاد دریاچه نمکی وان شده است. دریاچه وان 120 کیلومتر طول , 80 کیلومتر عرض و 171 متر عمق دارد اما عمیق ترین قسمت این دریاچه 451 متر می باشد. این دریاچه مساحتی حدود 3755 متر مربع دارد و دارای ساحلی شنی و آبی نمک دار می باشد که برای علاقه مندان به شنا نیز مناسب است. مسافران تور ترکیه تابستان 94 حتما سری هم به شهر وان و دریاچه زیبای آن بزنند و از آب و هوای خوب آن و چشم انداز بی نظیرش لذت ببرند.

تور ترکیه دریاچه وان



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دریاچه وان ترکیه ,دیدنی های ترکیه , جاذبه های گردشگری ترکیه , جاذبه های توریستی ترکیه , بهترین جاذبه های توریستی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دریاچه سالدا ترکیه

تور ترکیه دریاچه سالدا

دریاچه سالدا از بهترین و زیباترین مناطق طبیعی ترکیه می باشد که گردشگران برای لذت بردن از منظره زیبای آن , برای استفاده از خاصیت آب این دریاچه و یا برای رصد کردن ستاره هاکه در شب می درخشند به این منطقه از ترکیه سفر می کنند. شاید برای گردشگران عزیز تور ترکیه ماه رمضان 94 جالب باشد که بدانند این دریاچه یکی از زلال ترین و شفاف ترین دریاچه های ترکیه است. دریاچه سالدا در منطقه یشیلووای استان بوردور واقع شده است.

تور ترکیه دریاچه سالدا

استان بوردور در شمال آنتالیا قرر دارد و دریاچه های کوچک و بزرگ زیادی را دارا می باشد که بزرگترین آن ها دریاچه بوردور می باشد. دریاچه سالدا دومین دریاچه بزرگ بوردور می باشد که توسط تپه هایی سرسبز و پوشیده از جنگل محاصره شده است و زیبایی آن را دوچندان کرده است. اما این دریاچه عمیق ترین دریاچه ترکیه است زیرا 193 متر عمق دارد.اما آنچه که توجه گردشگران تور ترکیه خرداد 94 رابه خود جلب می کند رنگ فیروزه ای آب این دریاچه و ماسه های سفید ساحل آن است. سفیدی ماسه ها به دلیل منیزیم فراوان آب دریاچه است که این منیزیم به همراه خاک رس ساحل دریاچه نقش مهمی را در رفع بیماری های پوستی مانند آکنه ایفا می کنند.

تور ترکیه دریاچه سالدا

از دیگر جاذبه های این دریاچه پوشش گیاهی آن می باشد که باعث شده جانورانی مانند اردک وحشی , روباه , گراز وحشی , خرگوش و... در این منطقه زندگی کنند. بی نظیر ترین منظره ای که در این منطقه می توانید مشاهده کنید آسمان پرستاره آن هنگام شب است که هر سال ستاره شناسان و زیادی را به طرف خود جذب می کند. مسافران عزیز تور ترکیه تابستان 94 می توانند با رفتن به دریاچه سالدا یک منطقه رویایی و زیبا را مقابل چشمان خود ببینند و لذت ببرند. گفته می شود که ساختار سنگ های دریاچه سالدا بسیار شبیه ساختار سنگ های کره مریخ است می باشد. اما آنچه که تاسف بار است عقب نشینی آب 3-4 متری این دریاچه طی 20 سال گذشته بوده که این روند همچنان ادامه دارد. شاید به همین دلیل است که این منطقه در زمره مناطق طبیعی حفاظت شده قرار گرفته است.

تور ترکیه دریاچه سالدا

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دریاچه سالدا ترکیه ,دیدنی های ترکیه , جاذبه های گردشگری ترکیه , جاذبه های توریستی ترکیه , بهترین جاذبه های توریستی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 3 ستاره ایبیس استانبول

تور ترکیه هتل ایبیس استانبول

هتل 3 ستاره ایبیس استانبول ترکیه در یک موقعیت جغرافیایی خوب و فوق العاده قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات خوب و مناسب است و همچنین اتاق هایی مخصوص معلولین را نیز دارا می باشد. از امکانات هتل ایبیس استانبول می توان به استخر روباز , پارکینگ رایگان , رستوران و... اشاره کرد. رستوران این هتل دارای خوراک های لذیذ و خوش مزه ای است که مسافران تور ترکیه خرداد 94 پس از یک گردش خوب و طولانی می توانند با خوردن خوراک های این رستوران خستگی خود را برطرف کنند. علاوه بر این پذیرش هتل ایبیس استانبول به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور ترکیه خرداد 94 می باشد.

تور ترکیه رستوران هتل ایبیس استانبول

 

 

هتل 3 ستاره پورت استانبول

تور ترکیه هتل پورت استانبول

هتل 3 ستاره پورت استانبول در منطقه اروپایی و توریستی استانبول قرار گرفته است که با بندر ینی کاپی تنها 10 دقیقه فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار تمبز هستند و هرکدام سرویس بهداشتی اختصاصی و تلویزیون دارند. علاوه بر این هتل پورت استانبول ترکیه دارای یک رستوران اختصاصی نیز می باشد و صبحانه را به صورت بوفه برای مهمانان و مسافران سرو می کند. از مزیت این هتل می توان به نزدیک بودن آن به دیدنی های تاریخی آن منطقه ( محله سلطان احمد ) مثل قصر توپکاپی , مسجد کبود و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه تابستان 94 می توانند با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

تور ترکیه هتل پورت استانبول

 

 

هتل 3 ستاره آرت استانبول

تور ترکیه هتل آرت استانبول

هتل 3 ستاره آرت استانبول ترکیه یکی از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول است. این هتل متشکل از 140 اتاق می باشد. از مزیت های هتل آرت استانبول این است که پیاده تنها بیست دقیقه با کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به استخر آب گرم , استخر روباز و... اشاره کرد. علاوه براین یک صرافی داخل هتل آرت استانبول قرار دارد. رستوران و سالن غذاخوری ین هتل 24 ساعته آماده پذیرایی از مهمامانان خود و مسافران تور ترکیه ماه رمضان 94 می باشد. گردشگران و مسافران تور ترکیه تابستان 94 می توانند با اقامت در هتل 3 ستاره آرت استانبول ترکیه از امکانات این هتل بهرمند شوند و سفر خوبی را تجربه کنند.

تور ترکیه هتل آرت استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول ترکیه ,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل آدورا گلف آنتالیا 5 ستاره

تور آنتالیا هتل آدورا گلف

هتل آدورا گلف از هتل های 5 ستاره و ساحلی زیبای آنتالیا است که در منطقه بلک واقع شده است. این هتل متشکل از 500 اتاق بدون تراس و با تراس می باشد. اتاق های آن به مساحت 30 متر مربع و از تمام امکانات رفاهی برخوردار می باشد. علاوه بر این این اتاق ها از چشم انداز فوق العاده ای برخوردار هستند , چشم اندازی بی نظیر از دریا و فضای سبز که بسیار زیبا می باشد. مسافران تور آنتالیا خرداد 94 با اقامت در این هتل بدون شک سفری آرامش بخش و به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد. این هتل دارای زمین گلف , مینی بار , رستوران های بین المللی , بوفه غذاهای رژیمی , استخر , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , والیبال ساحلی , جت اسکی , سالن ماساژ و بیلیارد و ..... می باشد. مسافران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات بی نظیر آن بهره مند شوند و ورزش های مورد علاقه خود را انجام دهند.

تور آنتالیا هتل آدورا گلف

تور آنتالیا هتل آدورا گلف

 

 

هتل کریستال سان ست آنتالیا 5 ستاره

تور آنتالیا هتل کریستال سان ست

تور آنتالیا هتل کریستال سان ست

هتل کریستال سان ست از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که متشکل از 500 اتاق با دکوراسون زیبا و تمام امکانات رفاهی می باشد. این هتل در منطقه سیده واقع و در یک ساحل شنی وسیع واقع شده است. اتاق های این هتل دارای بالکن های با چشم انداز زیبا از دریای نیلگون مدیترانه می باشد و مسافران تور آنتالیا خرداد 94 از دیدن چنین منظره می توانند نهایت لذت را ببرند. از امکانات این هتل می توان به استخر سرپوشیده و رویباز , سونا , جکوزی , 7 رستوران با سرو انواع غذاهای ترکی و بین المللی , سالن بدنسازی , حمام ترکی , سالن بیلیارد , جت اسکی , والیبال ساحلی , پارک آبی بزرگ و زیبا , زمین تنیس و فوتبال و.... اشاره کرد. مسافران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی و پر از شور و هیجان را تجربه کنند.

تور آنتالیا هتل کریستال سان ست

تور آنتالیا هتل کریستال سان ست

تور آنتالیا هتل کریستال سان ست

تور آنتالیا هتل کریستال سان ست

 

 

هتل کریستال تات بیچ آنتالیا 5 ستاره

تور آنتالیا هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

تور آنتالیا هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

هتل کریستال تات بیچ یک هتل 5 ستاره ساحلی است که در سواحل زیبای مدیترانه قرار گرفته است و دارای چشم انداز بی نظیری می باشد. مسافران تور آنتالیا خرداد 94 می توانند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند و سفر خوشی را تجربه کنند. این هتل دارای چشم اندازی از دریای نیلگون مدیترانه و کوهستان زیبای تاروس است. اتاق های هتل کریستال تات بیچ دارای تراس های شخصی هستند که منظره بی نظیری را مقابل چشمان مهمانان عزیز این هتل فراهم آورده است.

تور آنتالیا هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

از امکانات این هتل می توان به 4 رستوران بی نظیر آن که غذاهای لذیذ ایتالیایی و مکزیکی را سرو می کنند اشاره کرد. از دیگر امکانات این هتل می توان به 7 زمین تنیس , سالن بدنسازی , پارک آبی بزرگ و... اشاره کرد. خوب است مسافران تور آنتالیا تابستان 94 بدانند که این هتل تا فرودگاه 30 کیلومتر فاصله دارد.

تور آنتالیا هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

 

تور آنتالیا هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

 

 

هتل مکس رویال آنتالیا 5 ستاره

تور آنتالیا هتل رویال مکس

هتل مکس رویال از هتل های 5 ستاره شهر توریستی آنتالیا است که در منطقه لارا واقع شده است. این هتل در سال 2011 افتتاح شده است و تمامی خدمه آن به 4 زبان زنده دنیا از جمله آلمانی , انگلیسی , روسی و ترکی مسلط هستند. تمام اتاق های این هتل به صورت سوئیت هستند اما هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند و مسافران تور آنتالیا خرداد 94 با اقامت در این هتل می توانند اتاق دلخواه خود را انتخاب کنند و سفری بی نظیر و به یادماندنی را تجربه کنند. اتاق های این هتل به زیبایی تزئین شده و دارای دکوری های بی نظیری هستند و علاوه بر این چشم انداز زییایی هم از شهر و هم از دریای نیلگون مدیترانه دارند. این اتاق ها مجهز به حمام , بالکن , وان جکوزی دار و سایر امکانات رفاهی می باشد. از امکانات این هتل می توان به 1 رستوران اصلی و 3 رستوران اسنک بار و چندین کافه , استخر , سونا خشک و بخار , حمام ترکی , آکوا پارک , اجرای موسیقی زنده و.... اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا تابستان 94 می توانند با استفاده از این امکانات نهایت لذت را از سفر خود ببرند.

تور آنتالیا هتل رویال مکس

 

 

تور آنتالیا هتل رویال مکس

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تور آنتالیا منطقه کمر

کمر یک منطقه توریستی که در سال های اخیر بسیار مورود توجه ایرانیان قرار گرفته است. کمر در 42 کیلومتری غرب آنتالیا واقع شده است و فاصله آن تا فرودگاه آنتالیا حدود 45 دقیقه الی 1 ساعت می باشد. کمر یک منطقه ساحلی زیبا با سواحل سنگریزه ای می باشد و اکثر هتل ها و رستوران ها و کافه های آن در نوار ساحلی این منطقه واقع شده اند. مسافرانتور آنتالیا خرداد 94 اگر برای تفریح به این شهر سفر کرده اید منطقه کمر بهترین جا برای گردش و تفریح است. زیرا دارای تمام امکانات سرگرمی و ورزشی , مرکز خریدهای متعدد و هر آنچه که گردشگران برای تفریح نیاز دارند می باشد. لازم به ذکر است که هتل های منطقه کمر با توجه به خدماتی که ارائه می دهند نسبت به سایر هتل های آنتالیا دارای قیمت های مناسب تری نیز می باشند. یکی از بزرگترین جذابیت های کمر آنتالیا زیبایی های طبیعی آن , دیوارهای شهر و همچنین بقایای تاریخی و دروازه هادریان است که از زمان رومیان باستان بر جای مانده است که باعث جلب نظر مسافران تور آنتالیا خرداد 94 و گردشگران شده است. شما گردشگران عزیز اگر به دنبال یک شهر زیبا هستید که دارای هتل های خوب با نرخ ارزان و مناسب باشد می توانید به منطقه کمر آنتالیا بروید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

تور آنتالیا منطقه کمر سواحل دریای اژه



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: درباره کمر آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رودخانه ماناوگات آنتالیا

 

ماناوگات یک رودخانه بی نظیر در منطقه سیده آنتالیا می باشد که از کوه های طرس سرچشمه میگیرد و در نهایت به دریای نیلگون مدیترانه میرسد. بهترین راه برای دیدن این رودخانه زیبا گشت با کشتی در دریای مدیترانه است که گردشگران عزیز تور آنتالیا ماه رمضان 94 می توانند در این فرصت بدست آمده سایر مناطق دیدنی اطرافشان را نیز مشاهده کنند. جالب است بدانید که در این کشتی ها زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و دریای مدیترانه اختصاص داده شده است.

تور آنتالیا رودخانه ماناوگات

گفته میشود که حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است. ماناوگات در سال 1913 به روستای جمهوری ترکیه تبدیل شد که رودخانه ماناوگات نیز در فاصله 4 کلومتری منطقه شمالی آن قرار گرفته است. درختان صنوبر بی نظیری در اطراف این رودخانه وجود دارند که شما گردشگران عزیز تور آنتالیا خرداد 94 می توانیید در زیر سایه آن ها یک نهار خوش مزه و لذیذ مانند ماهی قزل آلای کبابی نوش جان کنید و لذت ببرید. این منطقه از آنتالیا بسیار مورد توجه توریست ها گردشگران و حتی خود مردم ترکیه می باشد. و در نهایت پس از طی 3 کیلومتر در این رودخانه شما به منطقه زیبای شهیلار میرسید. مسافران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

تور آنتالیا رودخانه ماناوگات



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رودخانه ماناوگات آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک آبی آکوالند آنتالیا

 

تور آنتالیا پارک آبی آکوالند

پارک آبی آکوالند یکی از زیباترین مجموعه های آبی شهر توریستی آنتالیا می باشد. این پارک آبی در منطقه کنیالتی که یک منطقه ساحلی نیز می باشد واقع شده است. این پارک آبی دارای سرسره های آبی زیادی می باشد که بسیار هیجان انگیز هستند و مسافران عزیز تور آنتالیا ماه رمضان 94 می توانند لحظات خوبی را در این پارک آبی سپری کنند.

تور آنتالیا پارک آبی آکوالند

لازم به ذکر است که پس از انجام بازی های آبی و سر خوردن از روی سرسره های آبی می توانید به تماشای برنامه های زنده و مسابقه های پر هیجان و با مزه بپردازید. همچنین در منطقه ای مجزا و دریک زمان مشخصی می توانید به تماشای حرکات نمایشی دلفین ها بشینید و نهایت لذت را ببرید. مسافران تور آنتالیا ماه رمضان 94 با رفتن به این پارک آبی می توانند لحظات پر هیجان و خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا پارک آبی آکوالند

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی آکوالند آنتالیا ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تور آنتالیا هتل مجیک

هتل مجیک آنتالیا در منطقه کمر واقع شده است که 40 کیلومتر با فرودگاه و 45 کیلومتر با مرکز خرید آنتالیا فاصله دارد. این هتل 4 ستاره هتلی ساحلی است و 150 متر با دریا فاصله دارد و دارای پلاژهای اختصاصی می باشد.

تور آنتالیا هتل مجیک

مساران تور آنتالیا تابستان 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری آرامش بخش و به یاد ماندنی را تجربه کنند. این هتل متشکل از 148 اتاق سه نفره و 32 اتاق دو نفره می باشد.

تور آنتالیا هتل مجیک

از اماکانات هتل مجیک می توان به رستوران , مینی کلوپ , استخر , سونا , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , حمام ترکی , آکوا پارک و سرسره ابی هیجان انگیز و.... اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا تابستان 94می توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.

تور آنتالیا هتل مجیک

 

تور آنتالیا هتل مجیک



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل مجیک آنتالیا ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل ریکسوس لارس آنتالیا

تور آنتالیا هتل ریکسوس لارس

هتل ریکسوس لارس از بهترین هتل های 5 ستاره سواحل ماسه ای لارا می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل این است که تنها 8 کیلومتر تا فرودگاه و 1 کیلومتر تا نزدیک ترین مرکز خرید فاصله دارد. آنچه که باعث شهرت این هتل شده استخر روباز آن می باشد که نظر مسافران تور آنتالیا خرداد 94 را به خود جلب کرده است.

تور آنتالیا هتل ریکسوس لارس

این هتل دارای تمام امکانات رفاهی لازم می باشد و همچنین یک ساحل اختصاصی دارد که گردشگران عزیز می توانند از هوای پاکیزه آن لذت ببرند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. علاوه بر این آنچه که زیبایی این هتل را دوچندان می کند جنگل های زیبا و سرسبز اطراف آن است که هتل را محاصره کرده است. مسافران عزیز تور آنتالیا خرداد 94 می توانند با اقامت در این هتل از فضای زیبا آن و هوای پاکیزه سواحل مدیترانه نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل ریکسوس لارس

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریکسوس لارس آنتالیا ,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()