جاذبه های گردشگری مالزی
نوشته شده توسط : ادمین

بوکیت بینتانگ مالزی-Bukit Bintang

بوکیت بینتانگ مالزی

این خیابان بوکیت بینتانگ مالزی که یکی از اصلی ترین خیابانهای توریستی مالزی است و رستورانها ،هتلها و مراکز خرید مالزی در این خیابان واقع شده است.امکانات خرید برای همه در این خیابان فراهم است.و گردشگران تور مالزی نوروز 95 با هر توان مالی میتوانند در آنجا به تفریح بپردازند.


محله چینی ها مالزی-China Town

محله چینی ها مالزی

یکی از بهترین و جذاب ترین مکانهای خرید در مالزی محله ی چینی ها و یا خیابان پتالینگ است که از شلوغترین مناطق کوالالامپور مالزی است.این بازار بدلهای ارزان قیمت و کالاهایی مانند لوازم تزئینی،کیف و کفش ،پوشاک،ساعت مچی را عرضه می کند.جنسها در این بازار با قیمتهای ارزان و مناسب به گردشگران تور مالزی زمستان 94 فروخته می شوند. 


برج ساعت پنانگ مالزی

برج ساعت پنانگ مالزی

برج ساعت کوالالامپور مالزی که به چهار ردیف تقسیم شده است ردیف اول آن اوکتاگونال نام دارد ردیف 2 آرک نامیده می شود و ردیف سوم آن گنبد است.ساعت در بالاترین طبقه قرار دارد و این برج ساعت از دور مانند مسجد و یا مناره است.گردشگران تور مالزی نوروز 95 با هر توان مالی میتوانند در آنجا به تفریح بپردازند.


مرکز ملی ستاره شناسی کوالالامپور مالزی

مرکز ملی ستاره شناسی کوالالامپور مالزی

این مرکز ملی بر بلندی یک تپه و در کنار لاک گاردن واقع شده است.و از مکانهای جذاب شهر کوالالامپور مالزی است.در این مرکز علمی و تفریحی اطلاعات لازم و مفید درباره کهکشان و فضا و اکتشافات فضایی داده می شود همچنین فیلم و مستنداتی به نمایش گذاشته می شود.و همچنین بی وزنی در فضا را تجربه می کنند.و یک مکان دیده بانی در طبقه 4 این مرکز بنا شده که میتوانید به راحتی شهر کوالالامپور مالزی را تماشا کنید.شما  گردشگران تور مالزی زمستان 94 میتوانید از پل متصل به این مرکز و موزه به موزه بروید و از آنجا هم دیدن کنید.





:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مالزی,دیدنی های مالزی , جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های توریستی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: