مناطق دیدنی چین
نوشته شده توسط : ادمین
پارک بی های یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری چین، با مساحت 7 کیلومترمربع، یه پار آبی بزرگ داره که در اطراف دریاچه بیهای ساخته شده. در پارک بیهای نه تنها با معماری باستانی پکن روبه رو میشین بلکه میتونین از باغ سلطنتی دیدن کنین و به قایق سواری در دریاچه مشغول بشین یا در برکه نیلوفر آبی ماهیگیری کنین.مسافران تور چین در این مکان زیبا خاطرات خوشی را سپری کنند. از قسمتهای مهم این پارک می توان به معبد یونگآن اشاره کرد که بزرگترین مجموعه این پارک را تشکیل می دهد و به معبد صلح نیز مشهور است. سمبل این پارک معبدی لامائی است که در بالاترین نقطه پارک قرار گرفته و 36 متر ارتفاع دارد و در سال 1651 ساخته شده و 2 قطعه از بدن بودا در این محل نگهداری می گردد این پارک سلانه تعداد زیادی از مسافرین تور چین را به خود جدب کرده است.700000 متر مربع مساحت دارد ، تقریبانیمی از آن را یک دریاچه زیبا فراگرفته است یک مجسمه بودا از جنس سنگ یشم مرغوب در سالن اصلی این کاخ قرار دارد. یکی از مهم ترین و زیبا ترین قسمتهای این پارک سالن 9 اژدها و 5 اژدها است.

سالن 5 اژدها محلی بوده است که خدایان مونث برای ماهیگیری و تفریح از آن استفاده می کرده اند و این سالنها بوسیله یک پل که بشکل اژدهائی در حال شنا کردن میباشد به یکدیگر متصل شده اند. 
و شما گردشگران تور چین تعطیلات اردیبهشت 95 می توانید یک روز کامل را صرف بازدید از پارک بی های و معبد آن و جاذبه های دیگر آن کنید.

 

پارک بی های پکن چین

 

پارک بی های پکن چین

این باغ یکی از پارکهای معروف و کلاسیک شانگهای در منطقه Anren Jie است.این پارک در سال 1557 و در زمان سلسله( Ming1368-1644) با مساحتی بالغ بر 20.000متر مربع و به وسیله یکی از افسران وی به نام Panساخته شد که به نام وی Pan Yuduan نامیده شد.در تور چین میتوانید لحظات خوشی را سپری کنید.  Yu  در زبان چینی به معنی با صفا, خوشایند و رضایت بخش است.در تور چین میتوانید از این  این پارک در ابتدا برای پدر و مادر Pan ساخته شد.این باغ در طول 400 سال عمر خود توسط بازماندگان Pan رو به ویرانی و خرابی نهاد اما در سال 1760 توسط تعدادی از بازرگانان خریداری و عملیات بازسازی در آن به مدت 20 سال انجام می شود.در این باغ 6 منطقه دیدنی و یا سالن به نامهای Sansui Hall, Wanhua Chamber, Dianchun Hall, Huijing Hall, Yuhua Hall  وقسمتهای داخلی باغ وجود دارد. مسافران تور چین تعطیلات خرداد 95 میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند.

یویوان باغ چین

 

یویوان باغ چین

 





:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: مناطق دیدنی چین ,دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: