نوشته شده توسط : ادمین

hotel apadana qeshm

هتل آپادانا قشم هتلی زیبا و تمیز می باشد و خدماتی ویژه را برای میهمانان و مسافران خود در نظر گرفته است که این خدمات را توسط کادر حرفه ای خود با ارائه تنوع غذاهای با کیفیت در رستوران هتل و ارائه خدمات برای رفاه حال میهمانان و مسافران می باشد و پذیرای میهمانان می باشد همینطور هتل آپادانا قشم در بهترین منطقه و مرکز قشم قرار گرفته است که برای رسیدن به مراکز خرید و تفریحی نهایتا 10 دقیقه با اتومبیل از هتل آپادانا قشم فاصله دارد. هتل آپادانا قشم یک کافی شاپ هم دارد که می توانید اوقات خوبی در این کافی شاپ سپری کنید.

تور قشم هتل آلاله

هتل آلاله قشم از هتل های 3 ستاره این جزیره است که از نظر جغرافیایی دارای موقعیت مناسبی است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و اسکله تفریحی درگهان قشم قرار دارد. همچنین اتاق های این هتل رو به دریا هستند و مسافران عزیز تور قشم که در این هتل اقامت دارند می توانند از دیدن چشم انداز بی نظیر آن نهایت لذت را ببرند. هتل آلاله در نزدیکی مرکز خرید دو دلفین , مروارید , اطلس , ایران مال , پرشین گلف و... واقع شده است و گردشگران تور قشم تابستان 95 با یک پیاده روی 5 دقیقه ای از هتل به سمت این مراکز خرید می توانند هر آنچه را که نیاز دارند از این بازارها تهیه نمایند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مجلل قشم, هتل های قشم , بهترین هتل های قشم , هتل های خوب قشم , هتل های لوکس قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تنگه عالی محمد قشم در نزدیکی تنگه چاهکو به دلیل عملیات و پدیده های زمین به شکل دیوارهایی نمایان در این تنگه به وجود آمده که به آن تنگه آب نما نیز می گویند . تنگه عالی محمد قشم در بخش غربی جزیره در روستای چاهو قرار دارد ، افرادی که با تور قشم به دیدن این جاذبه های طبیعی می روند گیاهان زیادی را در این تنگه مشاهده می کنند که نشان دهنده وجود آب بسیار در این مکان می باشد . قسمت شمال شرقی گنبد نمکی نمکدان به تنگه عالی محمد قشم می رسد . مسافران تور قشم اردیبهشت 95 آنچه در این تنگه می بینند گسل و دره های کوچک و بزرگ متعدد می باشد .

 

پارک زیتون قشم از مکان های دیدنی قشم می باشد و جز بهترین پارک های این جزیره محسوب می شود و از لحاظ موقعیت مکانی در 2 کیلومتری جاده ساحای جنوبی به طرف غرب قرار دارد و نمایی زیبا از دریا قابل رویت است . پارک دارای امکانات ورزشی و تفریحی می باشد که به منظور ارتقا بستر گردشگری تور قشم فراهم شده است . امکانات پارک زیتون قشم عبارتند از زمین های ورزشی فوتسال،بسکتبال،والیبال ساحلی، رستوران ها که شما می توانید در رستوران های آن انواع غذاهای دریایی را میل کنید . در این پارک اجرای موسیقی زنده بومب و سنتی را می توان مشاهده کرد و مسافران تور قشم تعطیلات اردیبهشت 95 می توانند انواع محصولات صنایع دستی را به عنوان سوغاتی در پارک زیتون قشم خریداری کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: مناطق دیدنی قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

bazare bozorg ferdosi qeshm


بازار بزرگ فردوسی قشم دارای 3 طبقه است که دوطبقه بازار تجاری می باشد که در مجموع چهارصد و پنجاه فروشگاه دارد , طبقه سوم صد و هشتاد واحد اداری مسکونی دارد. بازار دارای پله برقی , آسانسور , رستوران , سیستم صوتی , سیستم تهویه مرکزی , نمازخانه , سرویس بهداشتی

تور قشم مرکز خرید سیتی سنتر


مرکز خرید سیتی سنتر قشم از مراکز خرید جدید این جزیره است که از 2 فاز تشکیل شده. فازهای این مرکز خرید بوسیله یک پل هوایی به هم وصل شده اند و در کل متشکل از 2000 واحد تجاری , اداری و اقامتی می باشد.

تور قشم مرکز خرید سیتی سنتر

از امکانات این مجتمع تجاری می توان به سالن بولینگ و بیلیارد , رستوران و فست فود , سینما 4 بعدی , شهربازی و... اشاره کرد. گردشگران تور قشم خرداد 95 علاوه بر اینکه می توانند از این مرکز خرید هرچه را که میخواهند تهیه نمایند , می توانند از امکانات این مجتمع استفاده کنند و اوقات خوشی را سپری نمایند.

تور قشم مرکز خرید سیتی سنتر

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف قشم,بازارهای قشم , بهترین بازارهای قشم, ارزان ترین بازارهای قشم, پاساژهای قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

ماهی ها و آبزیان قشم که شامل آبزیان ظریف ، ماهی های تزئینی، مرجان ها ، صدف ، حلزون ، نرم تنان ، شقایق ها ، اسفنج ها ، عروس های دریایی و . . . می باشد در پناهگاه خود ، خلیج فارس که مکانی آرام و گرم می باشد زندگی می کنند. از ماهی های خوراکی خلیج فارس می توان به شاه ماهی ، شوریده ، حلواه سیاه ، سرخو ، شعری و . . . اشاره کرد ، گردشگران تور قشم زمستان 94 علاقه مند به ماهی ها و آبزیان قشم می توانند به این جزیره بروند و از نزدیک این موجودات را مشاهده کنند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: ماهی ها و آبزیان قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

قشم جز جزیره های مهم و پر رفت و آمد خلیج فارس محسوب می شود که دارای بنادر قدیمی و پررونق اقتصادی می باشد که بازار بسیار مهم برای کالاهای کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشد. در گذشته بنادر صیادی و بنادر تجاری در نزدیک هم قرار داشتند ولی امروزه برای پیشرفت اقتصادی بندرگاه های قشم به صورت اختصاصی خدمات به کشتی های تجاری و صیادان را به عهده گرفته اند شما می توانید در سفر تور قشم بهمن 94 خود سری به این بندرها بزنید. از بندرهای مهم و شهرستان های قشم می توان به بهمن ، شهید ذاکری ،سلخ ، مسن ، سوزا ، کاوه ، لافت ، درگهان ، باسعیدو ، فجر ، شرکت نفت ، رمچاه ، کندالو ، طبل ، هنگام اشاره کرد. بعضی از این بندر ها علاوه بر این که خاصیت تجاری دارند برای گردشگری نیز از آنها بازدید می شوند مثل جزیره هنگام که مسافران تور قشم برای تعطیلات ورودی 8 دی 94 به این جزیره توجه به خصوصی دارند.

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بندرگاه های قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

منطقه دولاب قشم بر روی کوهپایه های شمالی گنبد نمکی قرار دارد که به علت باران و تغییر آب و هوایی فصلی ، آبراهه و رود خانه های فصلی را به وجود آورده است که دارای عمقی در حدود 20 متر می باشد و همچنین حفره های وشیارهایی در رودخانه به چشم می خورد. قابل ذکر است که این شبکه آبراهه خیلی پیچیده است که افرادی که با این منطقه آشنا نیستند امکان دارد گم شوند. گردشگران تور قشم ویژه تعطیلات 22 بهمن 94 می توانند در موقع بارندگی از منطقه دولاب قشم دیدن کنند زیرا بهترین زمان ممکن است.

 

چشمه های جزیره قشم از جاذبه های و شگفتی های این جزیره می باشد که دارای آب شور می باشند از چشمه های معروف قشم می توان به چشمه کارگه و چشمه گوری اشاره کرد . چشمه کارگه  چشمه معدنی می باشد که در کنار بندر سلخ قرار دارد ، آب این چشمه باعث تغذیه آب شور در آبراهه میشود و همچنین رسوب های نمک نیز قابل برای گردشگران تور قشم تعطیلات بهمن 94 قابل مشاهد می باشد. همان طور که گفته شد از دیگر چشمه های جزیره قشم چشمه گوری می باشد که رسوبات آن دارای ضخامتی حدود صد متر است .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های طبیعی جزیره قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل پانیذ کیش که هتلی 2 ستاره می باشد از لحاظ موقعیت مکانی رو به روی پاساژ مروارید کیش قرار هتل پانیذ کیش که هتلی 2 ستاره می باشد از لحاظ موقعیت مکانی رو به روی پاساژ مروارید کیش قرار دارد از ویژگی های دیگر این هتل نزدیک بودن آن به مراکز خرید می باشد صبحانه و نهار و شام  را می توانید در این هتل میل کنید . از خدمات خاص آن که برای گردشگران تور قشم ویژه تعطیلات دی 94 مهم است میتوان به  ترانسفر فرودگاهی و تخفیف %50 پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد . هتل پانیذ کیشدارای فضایی با طراحی بسیار زیبا که در آن سبک اسپانیایی دیده می شود و همچنین نزدیک بودن این هتل به دریا بر امتیازات آن می افزاید . قابل توجه مسافران تور کیش پاییز 94 که با کودک سفر میکنند اقامت در هتل پانیذ کیش برای اطفال زیر 5 سال  رایگان می باشد . فاصله این هتل تا فرودگاه 3 کیلومتر می باشد.از دیگر امکانات این هتل که برای گردشگرانتور کیش آذر 94 فراهم گشته است می توان رستوران و  کافی شاپ را نام برد .

 

هتل فانوس کیش هتلی 2 ستاره که دارای 40 اتاق 100 تخت می باشد .این هتل در سال 1376 تاسیس شده است و همچنین در 1389 بازسازی گشته است . قایل ذکر است که این هتل دارای فضای سبز بسیار زیبا و آرام است که برای میهمانان آماده شده است . این هتل دارای اتاق های راحت و مجهز به امکانات لازم می باشد و دارای اتاق های 2 تخته و 3 تخته و 4 تخته برای میهمانان تور قشم زمستان 94 می باشد . هتل فانوس کیش هتلی معروف بین مسافرین خارجی می باشد ، این هتل فضایی آرام و زیبا دارد که از بازارهای های کیش دور می باشد . از امکانات قابل ذکر این هتل می توان به رستوران ، کافی شاپ ، صندق امانات ، باشگاه بیلیارد ، اتاق ورزش ، سالن کنفرانس ، پارکینگ و . . . اشاره کرد . فاصله این هتل تا فرودگاه با خودرو 8 دقیقه است . برای گرشگران تور قشم دی 94 که در هتل فانوس کیش اقامت دارند و قصد رفتن  به پارک هنگام را دارند بدانند که فاصله این هتل تا پارک 4 دقیقه پیاده می باشد .

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های معروف قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل آرمان قشم از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار ساحلی شهر درگهان که دارای چشم اندازی بسيار زیبا و ديدنی نزدیک به  مجتمع های تجاری  می باشد و با بهترین امکانات هتلداری پذیرای میهمانان خود می باشد . هتل آرمان قشم جز اولین هتل های شهر درگهان می باشد که دارای اتاقهای راحتی برای مسافران تور قشم آذر 94 است که تعداد این اتاقها 27 عدد می باشد . از امکانات این هتل که قابل ذکر است می توان به تخت خواب های مناسب و دستگاه تلویزیون ، تلفن ، سیستم های گرمایشی و خنک کننده با تهویه مناسب ، یخچال و . . .  اشاره کرد . در کل اتاقهای هتل آرمان قشم دارای تجهیزات لازم و ضروری برای گردشگران تور قشم دی 94 می باشد . همچنین شما می توانید در کافی شاپ زیبا و جدید هتل آرمان قشم لحظات خوبی را سپری کنید.

 


تور قشم هتل آلاله

هتل آلاله قشم از هتل های 3 ستاره این جزیره است که از نظر جغرافیایی دارای موقعیت مناسبی است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و اسکله تفریحی درگهان قشم قرار دارد. همچنین اتاق های این هتل رو به دریا هستند و مسافران عزیز تور قشم زمستان 94 که در این هتل اقامت دارند می توانند از دیدن چشم انداز بی نظیر آن نهایت لذت را ببرند. هتل آلاله در نزدیکی مرکز خرید دو دلفین , مروارید , اطلس , ایران مال , پرشین گلف و... واقع شده است و گردشگران تور قشم ویژه تعطیلات دی 94 با یک پیاده روی 5 دقیقه ای از هتل به سمت این مراکز خرید می توانند هر آنچه را که نیاز دارند از این بازارها تهیه نمایند.


هتل پرشین گلف قشم

هتل پرشین گلف قشم از هتل های 3 ستاره شهر درگهان این جزیره هفتگانه می باشد و یکی از زیباترین مجتمع های های این منطقه به حساب می آید که دارای 150 اتاق تمیز با امکانات رفاهی لازم برای میهمانان تور قشم 94 است از جمله تلویزیون , یخچال , تلفن , حمام , مبلمان و... می باشد. علاوه بر این هتل پرشین گلف دارای بهترین موقعیت جغرافیایی می باشد زیرا در نزدیکی مجتمع های تجاری دیا , دو دلفین , بازار صدف , بازار قدیم , بازار مروارید , بازار نگین , بازار نور و... قرار دارد و گردشگران تور قشم پاییز 94 با اقامت در این هتل می توانند به راحتی به این مراکز تجاری بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران , کافی شاپ , روم سرویس , لاندری , تاکسی سرویس , لابی , چایخانه سنتی و... اشار کرد.

تور قشم هتل پرشین گلف

 

 مطالب مرتبط:
 

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های شهر درگهان قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

آیین کهن نوروز صیاد در قشم  هر ساله در وسط تابستان برگزار می شود در این روز هیچ کدام از صیادان قشم ماهی و موجود آبزی را صید نمی کنند و در این روز جشن به پا می کنند ، این روز دقیقا در آخرین روز تیر ماه می باشد . گردشگران تور قشم ویژه تعطیلات دی 94 می توانند در این زمان از سال به روستای سلخ بروند و آیین کهن نوروز صیاد در قشم را از نزدیک ببینند که از صبح تا غروب می باشد. و همچنین مردمان این منطقه در روز جشن  از خوردن غذاهای دریایی پرهیز می کنند . این مراسم به منظور جلوگیری از آسیب به ماهی ها در زمان تخم ریزی آن ها می باشد که یک کار هدفمند برای حفاظت از محیط زیست می باشد. مسافران تور قشم زمستان 94 که قصد بازدید از آیین کهن نوروز صیاد در قشم  را دارند میتوانند این روز با اهالی منطقه جشن بگیرند.





:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: آیین کهن نوروز صیاد در قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

غواصی در قشم

غواصی در قشم یک جاذبه ی تفریحی به حساب می آید و همچنین قابل ذکر است که  مدارسی برای آموزش غواصی وجود دارد که از سرتاسر ایران برای آموزش به این مدرسه ها می روند و در آنجا غواصی را یاد میگیرند . مکانهای زیادی برای غواصی در قشم وجود دارد که گردشگران تور قشم پاییز 94 می توانند شنا در اعماق دریا را تجربه کنند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: غواصی در قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تپه تاریخی کولغان قشم یک جاذبه تاریخی جزیره قشم به حساب می آید و کولغان یا کولغ به زبان محلی می باشد که به معنی چاله های است که در زمین حفر می کنند و هیزم می سوزانند و ذغال درست می کنند . این تپه ها به دریا راه دارد و نزدیک به سد خاکی بالاتل می باشد و تپه تاریخی کولغان قشم دارای منظره ی زیبایی می باشد که گردشگران تور قشم پاییز 94 را به سمت خود جذب می کند . قابل ذکر است که در بالای این تپه ها اثرهای معماری که بسیار قدیمی هستند به چشم می خورد . در بخشی از تپه ها قبرهایی دیده می شود و اتاق های کوچک نیز وجود دارد که برخی معتقدند احتمال این که منطقه در گذشته نمایشگاه ناهید بوده باشد زیاد است. مسافران تور قشم ویژه تعطیلات دی 94 که به بناهای تاریخی علاقه مند هستند می توانند بازدید از تپه تاریخی کولغان قشم را در برنامه های سفر خود بگنجانند. 

 

کاسه سلخ قشم یکی از جاذبه های دیدنی قشم به شمار می رود که در ساحل جنوبی جزیره واقع شده است که به طول 5 کیلومتر است که فاقد پوشش گیاهی می باشد . تا چشم کار می کند برهوت است به گونه ای که هیچ اثری از حیات نمی باشد و تپه های کوچک و بزرگ که به شکل مخروط هستند دیده می شود که برای گردشگران تور قشم دی 94 مجذوب کننده است . در منطقه کاسه سلخ قشم چشمه ای از گوگرد از زمین جوشیده است که باعت شگرف است ، در کل این منطقه فضایی آرام دارد برای کسانی که مسافران تور قشم آذر 94سکوت هستند .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های تاریخی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

قلعه نادری لافت قشم از جاذبه های دیدنی و تاریخی جزیره قشم به حساب می رود که کنار تپه ای که در روستای لافت دیده می شود قرار دارد که بومیان آنجا آن را قلعه نادری می گوینداین بنا برای گردشگرانتور قشم ویژه تعطیلات دی 94 که علاقه مند به این نوع سازه ها هستند جذاب است. قابل ذکر است که که این قلعه در نزدیکی چاه طلا واقع شده است که به همین دلیل برخی معتقدند که قلعه نادری لافت قشم به زمان قبل از اسلام برمی گردد. در سفر تور قشم زمستان 94 می توانید از نزدیک این قلعه را بازدید کنید و متوجه شوید که که معماری این قلعه به قلعه پرتغالی ها شباهت دارد .

 

قلعه پرتغالی‌های قشم از لحاظ موقعیت مکانی در سمت شمال جزیره و در ساحل دریای خلیج فارس قرار گرفته است . گفته می شود که این قلعه به دستور دریانور پر تغالی به نام آلفونسو آلبركرك ساخته شده است . داستان از این قرار است که آلبوكرك جزاير  در دهانه خليج فارس را به تصرف خود در آورد و به بازرگانی دریایی بين هند و اروپا پرداخت. مسافران تور قشم دی 94می توانند از این آثار تاریخی بازدید کنند و با تاریخ این قسمت از ایران زمین آشنا شوند . پرتغالی ها در آن زمان به ساخت وسازهای زیادی پرداختند كه از آن جمله دژهاي هرمز ، قشم و لارك را می توان نام برد . قلعه قشم با مساحتي که بيش از 2 هزار متر مربع می باشد از سنگهاي آهكي و گچي با ملاط ساروج محلي ساخته شده و همچنین طي يك قرن نیز چندين بار استحكام بخشي و بازسازی شده است. این قلعه از جاذبه های مهم برای گردشگران تور قشم آذر 94 می باشد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: قلعه های تاریخی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
خانه اعیانی کیش

خانه اعیانی کیش یکی دیگر از جاذبه های جزیره کیش می باشد که یادگار خانه های باستانی و چند خانواری است که در بیشتر در شهرهای یزد و کاشان دیده شده و دارای وسعت زیادی می باشد. کاشی های ستاره ای شکل که از آثار به جا مانده این خانه می باشد، مانند کاشی هایی هستند که در دوره ایلخانی در بناهایی چون سلطانیه و تخت سلیمان استفاده شده است. همین امر نشان دهنده این است که عمارت متعلق به یکی از افراد ثروتمند کیش می باشد.

 

خانه اعیانی کیش

 خانه اعیانی کیش


 خانه اعیانی کیش

نمایی از معماری خانه اعیانی کیش


نمای کلی خانه اعیانی کیش

نمای کلی خانه اعیانی کیش


نمایی کلی از خانه اعیانی کیش

خانه اعیانی کیش یکی از جاذبه های گردشگری کیش



نمای دور از خانه اعیانی کیش

نمای دور از خانه اعیانی کیش


 

تصویری از خانه اعیانی کیش

تصویری از خانه اعیانی کیش 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: خانه اعیانی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بازار بزرگ خلیج فارس قشم

 

تور قشم بازار بزرگ خلیج فارس

بازار بزرگ خلیج فارس از بهترین بازارهای قشم و متشکل از 4 طبقه است. دو طبقه اول این بازار تجاری می باشد و دارای 80 فروشگاه است که در زمینه ای مختلف فعالیت دارند. در طبقه سوم 30 واحد اداری و مسکونی وجود دارد. طبقه چهارم این بازار یک رستاوران دارد که مسافران عزیز تور قشم ماه رمضان 94 می توانند پس از خرید خود از این بازار در رستوران آن غذایی لذیذ را نوش جان کنند و لذت ببرند. همچنین در طبقه چهارم نمایندگی های نوکیا , کارول , آرکوپل , لومیناک , JVC و وست پوینت و کنوود وجود دارد. همچنین بازار بزرگ خلیج فارس دارای 4 آسانسور و سیستم تهویه مرکزی هم می باشد



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بازار بزرگ خلیج فارس قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بازارهای بزرگ و بین المللی قشم

بازار بین المللی ستاره قشم

بازار بین المللی ستاره قشم

بازار بین المللی ستاره قشم در سال 1376 تاسیس شد. ،دارای 641 واحد تجاری در 3 طبقه تجاری، شعب بانک های سپه ، صادرات، ملی , موزه حیوانات تاکسی درمی، واحدهای فروش برگ سبز، بازی های رایانه ای ، رستوران سنتی، سالن مخصوص بیلیارد، فست فود، کافه تریا، آرایشگاه زنانه و مردانه و مجهز به پله برقی، سیستم پیجینگ، سیستم تهویه هوای مرکزی، نمازخانه و دارای نمایندگی محصولات شوارتسکلف آلمان، آرکانسیل، نیوا، کلیون، آرکون، آیوا، سامسونگ، جی وی سی –ال جی –سونی - تفال – فیلیپس و....است. مسافران عزیز تور قشم خرداد 94 می توانند هر آنچه را که می خواهند در این بازار بزرگ و مجهز تهیه نمایند.

 

 

بازار بزرگ فردوسی در قشم

bazare bozorg ferdosi qeshm


بازار بزرگ فردوسی قشم دارای 3 طبقه است که دوطبقه بازار تجاری می باشد که در مجموع چهارصد و پنجاه فروشگاه دارد , طبقه سوم صد و هشتاد واحد اداری مسکونی دارد. بازار دارای پله برقی , آسانسور , رستوران , سیستم صوتی , سیستم تهویه مرکزی , نمازخانه , سرویس بهداشتی و... می باشد. قطعا مسافر عزیز تور قشم تعطیلات خرداد 94 در این بازار بزرگ هرچه که می خواهند را می توانند تهیه کنند و از خرید خود لذت ببرند.



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای بزرگ و بین المللی قشم,مراکز خرید خوب قشم, بهترین مراکز خرید قشم, مراکز خرید ارزان قشم, ارزان ترین مراکز خرید قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد