نوشته شده توسط : ادمین
 

تله کابین ازمیر

تله کابین ازمیر که به تله فریک نیز معروف است و دارای ارتفاع 400 متر می باشد و از بالای دریا می گذرد و همچنین گردشگران تور ترکیه بهمن 94 می توانند درخت های نخل را در سواحل دریای اژه مشاهده کنند و در این سواحل می توان در فصل های گرم سال به تفریحات دریایی پرداخت. سواحل عمومی و توریستی برای گردشگران تور ترکیه تعطیلات دی 94 زیاد می باشدکه معروف ترین آنها چشمه و فوجادیکیلی می باشد.

 

 

کلیسای سنت پلیکارپ ازمیر

کلیسای سنت پلیکارپ ازمیر از جاذبه های پرطرفدار ازمیر ترکیه برای گردشگران تور ترکیه تعطیلات بهمن 94 می باشد و قدیمی ترین کلیساهای این شهر و سنبلی از هفت کلیسا می باشد. داستان این کلیسا از این قرار است که آپوکالیپس مقدس زمانی که 86 سال داشت در 155 سال بعد از میلاد توسط رومیها به قتل رسید ، او وقتی برای سوزانده شدن به چوبه مرگ برده می شد آتش وی را نسوزاند به همین دلیل با شمشیر او را کشتند و کلیسای سنت پلیکارپ ازمیر در این مکان برای او ساخته شد. گردشگران تور ترکیه زمستان 94 علاقه مند به بناهای تاریخی می توانند از این کلیسا نیز بازدید کنند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ازمیر ترکیه ,دیدنی های ترکیه , جاذبه های گردشگری ترکیه , جاذبه های توریستی ترکیه , بهترین جاذبه های توریستی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل ریچموند افیسوس ریزورت کوش آداسی ترکیه

هتل ریچموند افیسوس  در سال ۱۹۸۹ در منطقه Aegean ساخته شد .این هتل شامل ۲۶۰ اتاق دو نفره یک ساختمان اصلی ۶ طبقه و ۲ تا  بلوک فرعی است مهمانان هتل افسیوس می توانندازامکانات خوب هتل مانند:  سالن انتظار با میز ۲۴ساعته پذیرش، ۳ آسانسور، فروشگاه،سالن آرایشگاه،کافه، باشگاهتفریحی،اتاقتلویزیون، رستوران مطبوع با بخش ویژه غیرسیگاری ها ، اتاق کنفرانس ، ترمینال عمومی اینترنت (برای هزینه های اضافی)، خدمات اتاق، شستشوی لباس ، خدمات پزشکی ، زمین بازی کودکان  باشگاه بچه ها برای سن ۴ تا ۱۲ سال بهرمند شوند این هتل در مرکز توریستی شهر کوش اداسی واقع شده و به طور مستقیم در کنار ساحل قرار دارد تعداد زیبادی  مرکز خرید، کافه، رستوران را می توان فقط در چند دقیقه پیاده روی  نزدیک هتل دید و ایستگاه  حمل و نقل عمومی در مجاورت هتل قرار گرفته است. فرودگاه ازمیر با استفاده از  وسایل حمل و نقل عمومی ۷۰ دقیقه تا هتل فاصله دارد .

اتاق های هتل شیک و پر نور هستند اتاق ها امکانات خوبی مانند : حمام با سشوار، خط تلفن مستقیم، مینی بار، تهویه مطبوع ، حرارت مرکزی و صندوق امانات به میهمانان ارائه میدهد.

امکانات اوقات فراغت زیادی در هتل برای تفریح و سرگرمی میهمانان مهیا شده یک استخر سرپوشیده شنا و استخر شنا در فضای باز و ۲ استخرکودکان در کنار استخر اصلی هتل قرار دارد  یک ساندویچ فروشی کنار استخر انواع نوشیدنی های با طراوت و خنک را به میهمانان تور ترکیه نوروز 95 ارائه می دهد برای سلامتی و آرامش میهمانان گزینه های خوبی مانند  سونا، حمام بخار، خدمات ماساژ (با هزینه های اضافی) آماده شده  و برای علاقه مندان به ورزش  ۲زمین تنیس، سالن بدنسازی، تیراندازی با کمان و ژیمناستیک مهیا شده است همچنین ممکن است بعضی میهمانان به بازی تنیس روی میز، اسکواش، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد (با هزینه های اضافی) و گلف کوچک علاقه  داشته باشند که در هتل موجود است . بخش ویژه ای برای سرگرمی در ساحل  ایجاد می شود که با پرداخت هزینه های اضافی میتوانید انتخاب های متنوعی از ورزش های آبی مانند :  قایقرانی،غواصی و بسیاری دیگر داشته باشید برنامه های نمایشی و سرگرمی خوبی هم برای شب های میهمانان تدارک دیده شده 

رستوران های هتل افسون از مواد غذایی  تازه و متفاوتی برای  پخت انواع غذاهای ترکی و بین المللی استفاده میکنند غذا در رستوران  هتل به صورت بوفه سرو می شود . گردشگران تور ترکیه زمستان 94 می توانند اوقات خوشی را در این هتل سپری کنند .



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریچموند افیسوس ریزورت کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

این هتل یکی از هتل های پنج ستاره استانبول است که د در جنوب خلیج شاخ طلایی، در مرکز قسمت قدیمی استانبول، در 3 طبقه بنا شده است. اتاق های این هتل مجلل کاملا به سبک ترکی چیدمان شده اند و برای مسافران تور ترکیه زمستان 94 دارای امکانات تلویزیون، سی دی/ دی وی دی پلیر، حمام و ... می باشند.فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک 19 کیلومتر است و از آنجاییکه که در قسمت قدیمی استانبول واقع شده به اغلب مکان های دیدنی و تاریخی استانبول از جمله مسجد آبی، مسجد ابا صوفیه و... نزدیک است. کارکنان این هتل توانایی صحبت کردن به زبان ترکی، انگلیسی و فرانسوی را دارند. مسافران تور ترکیه نوروز 95 می توانند با اقامت در این هتل لحظات آرامش بخشی را تجربه کنند.

 

 

 


هتل تایتانیک پورت باقر کوی استانبول

این هتل یکی از هتل های پنج ستاره استانبول می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 10 دقیقه می باشد و به مراکز خرید کاروسل و کاپاسیتی در باقرکوی بسیار نزدیک است و گردشگرانتور ترکیه نوروز 95به راحتی می توانند دسترسی داشته باشند . چشم انداز اتاق های هتل تایتانیک پورت باقرکوی به دریای زیبای مرمره و آتاکوی می باشد که آرامش و لذت را برای میهمانان تور ترکیه فراهم آورده است. این هتل دارای امکانات و خدمات متنوعی نیز می باشد . که می توان به برخی از آنها  همچن فروشگاه، رستوران، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی و رستوران اشاره کرد. برای علاقه مندان به ورزش و تفریح نیز امکاناتی همانند جکوزی، سونا، استخر سر پوشیده، مرکز بدنسازی و حمام ترکی و بخار فراهم آمده است. همچنین در این هتل امکان دسترسی به اینترنت نیز وجود دارد . مسافران تور ترکیه زمستان 94 می توانند لحظات خوشی را در این هتل داشته باشند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل پابلیک استانبول ترکیه :

هتل پابلیک استانبول یکی دیگر از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد و در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است. نمای این هتل ساختمانی تاریخی است که در سال 1901 توسط معمار معروف و هنرمند ساخته شده است. این هتل از نظر موقیت جغرافیایی در نزدیکی خیابان استقلال قرار گرفته است که یکی از خیابان های معروف استانبول ترکیه محسوب می شود و در آن رستوران ها، کافه ها، گالری ها و موزه های متعدد و خوبی وجود دارد. از طرفی دسترسی راحت به وسایل حمل و نقل عمومی که در میدان تکسیم قرار دارد موجب شده این هتل گزینه ایده آلی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 محسوب شود. این هتل دارای 52 اتاق می باشد که طراحی اتاق ها به صورت منحصر به فردی صورت گرفته است و تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار، سیستم تهویه، ماهواره، تلویزیون، دی وی دی پلیر، کتری برقی، حمام، شسوار می باشند. هتل پابلیک تا برج گالاتا 1/2 کیلومتر، تا مرکز کنگره 3/2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 22/5 کیلومتر فاصله دارد.

از امکانات هتل پابلیک استانبول ترکیه می توان به پذیرش 24 ساعته،  لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فروشگاه، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور ترکیه ، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاهی(با هزینه)، خدمات تور، نگهداری از کودکان، فکس، کپی، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، روزنامه، آسانسور و ... اشاره نمود.



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل پابلیک استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل سمیر استانبول ترکیه :

هتل سمیر استانبول ترکیه از جمله هتل های چهار ستاره استانبول می باشد و در جنوب خلیج شاخ طلایی قرار گرفته است این هتل از موزه صوفیا و مسجد آبی 10 دقیقه فاصله دارد همچنین هتل به بازار بزرگ استانبول نیز نزدیک می باشد از این رو برای گردشگران تور ترکیه نوروز 95 که قصد خرید دارند گزینه مناسبی به شمار می رود تمامی بخش های این هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد. اتاق ها دارای امکاناتی نظیر حمام، میز کار، ماهواره، تلفن مستقیم و مینی بار می باشند. اتاق های دوتخته این هتل 25 متر، سه تخته 30 متر و اتاق های خانوادگی آن 40 متر می باشند. دکوراسیون این هتل به سبک کلاسیک و بسیار زیبایی طراحی شده است و بر روی اکثر دیوار های آن نقاشی های زیبا و جذاب کشیده شده است. هتل سمیر تا خیابان معروف استقلال فاصله زیادی دارد اما از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی راحت است و مسافران تور ترکیه به آسانی می توانند در نقاط مختلف شهر گردش نمایند.

از امکانات هتل سمیر استانبول می توان به  سیستم گرمایش مرکزی، اتاق های پاک، اتاق بازی برای کودکان، خانه داری، باشگاه، استخر، سونا و ... اشاره نمود .



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل سمیر استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

شهربازی بزرگ آنکارا

شهر بازی بزرگ آنکارا یک جاذبه گردشگری در شهر آنکار و هم در ترکیه به حساب می آید که مساحت آن 1200000 که در 100000متر مربع آن را اسباب بازیهای مختلف می باشد . این پارک دارای 1217وسایل اسباب بازی می باشد. قابل توجه گردشگران تورتور ترکیه 94 که در فصل های بارانی و برفی سال نیز می توان از این شهربازی  استفاده کرد زیرا بعضی از اسباب بازی ها در زیر چادر های بزرگ قرار گرفته اند . گردشگران تور ترکیه آذر 94 می توانند از وسایل هیجان انگیز مثل ترن هوایی که به طول 870 متر و ارتفاع  35 استفاده کنند و نهایت لذت راببرند و یا از چرخ فلک که جز بزرگترین چرخ فلک های دنیاست . همچنین در پارک مجسمه های زیبا و بسیار بزرگ دیده می شود که نظر مسافران تور ترکیه ویژه تعطیلات پاییز 94را به خود جلب می کند . 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: شهربازی بزرگ آنکارا ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

 این هتل 5 ستاره در زمینی به مساحت چهارصد و بیست هزار متر مربع و در کوش آداسی ترکیه ساخته شده است . این هتل دارای امکاناتی از قبیل یک کیلومتر ساحل , استخر , زمین تنیس , پینگ پنگ , بسکتبال , و دارت است و تفریحاتی مانند قایقرانی با قایق های بادی , چادر زدن در شب را دارد شما می توانید برنامه سفر خود را از هتل بگیرید. گردشگران تور ترکیه با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوشی را سپری کنند .


هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه :

این هتل 5 ستاره دارای سیصدو بیست و نه اتاق مي باشد كه شامل صدو سی وشش اتاق استاندارد ، هفتادوهشت  اتاق خانوادگي ،چهارده رويال سوئيت، پنج سويت ، و یک سوئيت بزرگ سلطنتی , اتاقها دارای خط تلفن مستقیم ، تلویزیون ،کانالهای رادیو از طریق تلویزیون، یخچال ،  سیستم الکترونیکی کیکارد ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ،کاناپه، مبل ،فرش ، حمام ، توالت ، وان، سشوار و بالکن می باشد . اين هتل داراي خدمات پستي و فكس و تلفن و اينترنت ميباشد . موقعيت محلي هتل آداکوله : هتل در شمال کوش آداسی ترکیه قرارگرفته و به مركز شهر سه كيلومتر و تا فرودگاه هشتاد كيلومتر وتا شهر افسوس باستان چهارده کیلومتر فاصله دارد .

 

 

 

 

 

 

 

امکانات هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه شامل :

رستوران , استخر روباز , استخر سرپوشیده , استخر کودکان , U.All صبحانه ، نهار ، شام به صورت سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز و همه نوشیدنی ها (نوشابه ، چای ، قهوه ، نسکافه ، آبمیوه) که گردشگران تور ترکیه می توانند تا ساعت 24 این امکانات را رایگان استفاده کنند .



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 4 ستاره الیت وورد استانبول ترکیه

هتل الیت وورد استانبول یکی از هتل های 5 ستاره در این شهر می باشد که فاصله خیلی کمی با میدان تقسیم دارد. خیابان استقلال استانبول ترکیه بسیار به هتل الیت وورد نزدیک بوده و مغازه ها و رستوران های متعددی در آن وجود دارد که گردشگران تور ترکیه می توانند از آنها بهره مند شوند. از مکانهای معروف نزدیک به این هتل میتوان به کاخ تاپکاپی، مسجد کبود و بازار بزرگ استانبول ترکیه نام برد.

امکانات هتل 4 ستاره الیت وورد استانبول ترکیه عبارتند از :

آرایشگاه، صرافی، فروشگاه، رستوران، گاو صندوق،لباسشویی,مرکز بدنسازی، سونا، استخر سرپوشیده ، ماساژ و حمام ترکی . مسافران تور ترکیه می توانند اقامت خوبی را در این هتل داشته باشند .تور ترکیه پاییز 94

 

 


هتل مارتی استانبول

هتل 5 ستاره مارتی دارای 11 طبقه و 270 اتاق در منطقه تکسیم استانبول قرار واقع شده است . این هتل در 1/7 کیلومتری کاخ دلمه باغچه، 2/2 کیلومتری برج گالاتا و 4/3 کیلومتری بازار بزرگساخته شده است. از نظر موقعیت مکانی موقعیت بسیار خوبی دارد و به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، رستوران ها، موزه ها و ... نزدیک می باشد. از امکانات اتاق های این هتل که برای مسافران تور ترکیه در نظر گرفته شده است می توان به تلویزیون 42 اینچ، میز ، وای فای رایگان، تلفن، آب معدنی رایگان، حمام، سشوار، دماسنج، تهویه، مینی بار و دمپایی اشاره نمود. مسافران تور ترکیه می توانند در این هتل اقامت راحت و لذت بخشی داشته باشندتور ترکیه پاییز 94

.


هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

این هتل یکی از هتل های پنج ستاره استانبول است که د در جنوب خلیج شاخ طلایی، در مرکز قسمت قدیمی استانبول، در 3 طبقه بنا شده است. اتاق های این هتل مجلل کاملا به سبک ترکی چیدمان شده اند و برای مسافران تور ترکیه دارای امکانات تلویزیون، سی دی/ دی وی دی پلیر، حمام و ... می باشند.فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک 19 کیلومتر است و از آنجاییکه که در قسمت قدیمی استانبول واقع شده به اغلب مکان های دیدنی و تاریخی استانبول از جمله مسجد آبی، مسجد ابا صوفیه و... نزدیک است. کارکنان این هتل توانایی صحبت کردن به زبان ترکی، انگلیسی و فرانسوی را دارند. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در این هتل لحظات آرامش بخشی را تجربه کنندتور ترکیه پاییز 94

.

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بلیط ازمیر

فرودگاه عدنان مندس در 7000 کیلومتری ازمیر واقع شده است و فاصله هوایی تهران تا ازمیر 2174 کیلومتر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین پگاسوس

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین پگاسوس و مدت زمان تقریبی پرواز ۶ ساعت و ۱۵ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین اطلس جت 

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین اطلس جت و مدت زمان تقریبی پرواز ۸ ساعت و ۵۵ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین ترکیش

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین ترکیش و مدت زمان تقریبی پرواز ۵ ساعت و ۳۰ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین لوفت هانزا 

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین لوفت هانزا و مدت زمان تقریبی پرواز ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه فرانکفورت ، فرودگاه مونیخ ، فرودگاه ازمیر می باشد.

 

 

مسیر تهران ازمیر

 

مطالب مرتبط :

قیمت بلیط ازمیر مهر 94

قیمت بلیط ازمیر اکتبر 2015

قیمت بلیط ازمیر آبان 94

قیمت بلیط ازمیر نوامبر 2015

قیمت بلیط ازمیر آذر 94

قیمت بلیط ازمیر دسامبر 2015

قیمت بلیط ازمیر ژانویه 2016



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بلیط ازمیر ترکیه,قیمت بلیط ازمیر ترکیه,نرخ بلیط ازمیر ترکیه,بهای بلیط ازمیر ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه از جمله هتل های 5 ستاره کوش آداسی به شمار می رود این هتل در ساحل لانگ در 15 کیلومتری مرکز کوش آداسی واقع شده است این هتل یکی از بهترین ساحل های شنی را دارا می باشد ساحلی بی نظیر و فوق العاده که زیبایی هتل را در نظر مسافران تور ترکیه دوچندان نموده است. هتل گرند بلیش کوش آداسی دارای 178 اتاق می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به دارای فرش، ال سی دی 32 اینچ، تلفن، مینی بار، سشوار و ... می باشد. این هتل اقامتی دوست داشتنی و راحت را به میهمانان تور ترکیه ارائه می دهد.

از امکانات هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه می توان به باشگاه، اتاق ویژه معلولین، استخر سر پوشیده، لاندری، ماساژ، کلوب شبانه، روم سرویس، سونا، تنیس، ورزش های آبی، اینترنت وای فای، زمین بازی کودکان، استخر کودکان، دکتر 24 ساعته برای مسافران تور ترکیه ، مرکز فیتنس، اتاق بازی، آرایشگاه، ساحل شنی، چشم انداز دریا، آبگرم، حمام ترکی، استخر، بار،  دیسکو، اتاق های پاک، بالکن و باغ ... اشاره کرد.

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

هتل دابل تری بای هیلتون از جمله هتل های 5 ستاره کوش آداسی به شمار می رود. این هتل تور ترکیه در مرکز شهر کوش آداسی در مارینا واقع شده است. این هتل دارای 88 اتاق تمیز و زیبا می باشد که همگی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، پنجره های بزرگ، بالکن، تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری برقی، حمام، سشوار و ... هستند. همچنین در قسمت های عمومی هتل وای فای وجود دارد و هزینه استفاده از آن روزانه 5 یورو می باشد. در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود و چشم انداز زیبایی از شهر و دریای اژه دارد. هتل دابل تری تا فرودگاه ادنان ازمیر 65 کیلومتر و تا شهر تاریخی افسوس 16 کیلومتر فاصله دارد. این هتل همچنین نزدیک به مغازه ها و جاذبه های گردشگری ترکیه می باشد از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور ترکیه می باشد.

از امکانات هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی برای میهمانان تور ترکیه می توان به پذیرش 24 ساعته، حمام ترکی، ماساژ، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، باشگاه، پارکینگ خصوصی، رستوران، بار، فروشگاه، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، لاندری، واکس،  رستوران ، بار  و ...

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل دابل تری بای هیلتون کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی

 

تور ترکیه هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی

 

تور ترکیه هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی

هتل پاین بی هالیدی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی است که دارای 1.2 کیلومتر ساحل اختصاصی می باشد. این هتل دارای خانه های ییلاقی و اتاق های راحتی با تمام امکانات رفاهی می باشد. مسافران تور ترکیه ماه رمضان 94 که قصد اقامت در این هتل را دارند می توانند اتاق دلخواه خود را انتخاب و با اقامت در آن به راحتی استراحت کنند و لذت ببرند.

تور ترکیه هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی

 

تور ترکیه هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی

این هتل واقع در زمینی به مساحت 421 هزار کیلومتر می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , زمین تنیس , پینگ پنگ , سالن بیلیارد , قایق رانی با کانو و... اشاره کرد. علاوه بر این در هتل پاین بی هالیدی برنامه چادر زدن شبانه هم بر پا می شود که موجب افزایش جلب رضایت مسافران تور ترکیه خرداد 94 که در این هتل اقامت دارند شده است.

تور ترکیه هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی

 

تور ترکیه هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل پاین بی هالیدی کوش آداسی ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تور ترکیه دریاچه وان

یکی از مناطق تفریحی و دیدنی ترکیه دریاچه وان در قسمت غربی شهر وان می باشد که چشم انداز بی نظیری را مقابل چشمان شما گردشگران عزیز تور ترکیه تابستان 94فراهم می آورد. کوه سبحان با ارتفاع 4058 متر در شمال غربی این دریاچه و کوه های اختیار شهاب در قسمت جنوبی آن قرار دارند که زیبایی این منطقه را دوچندان کرده است. آبی که از جویبارهای این کوه ها سرازیر می شود آب دریاچه زیبای وان را تامین می کند. طی سالیان دراز فعالیت های آتشفشانی باعث ایجاد دریاچه نمکی وان شده است. دریاچه وان 120 کیلومتر طول , 80 کیلومتر عرض و 171 متر عمق دارد اما عمیق ترین قسمت این دریاچه 451 متر می باشد. این دریاچه مساحتی حدود 3755 متر مربع دارد و دارای ساحلی شنی و آبی نمک دار می باشد که برای علاقه مندان به شنا نیز مناسب است. مسافران تور ترکیه تابستان 94 حتما سری هم به شهر وان و دریاچه زیبای آن بزنند و از آب و هوای خوب آن و چشم انداز بی نظیرش لذت ببرند.

تور ترکیه دریاچه وان



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دریاچه وان ترکیه ,دیدنی های ترکیه , جاذبه های گردشگری ترکیه , جاذبه های توریستی ترکیه , بهترین جاذبه های توریستی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

دریاچه سالدا ترکیه

تور ترکیه دریاچه سالدا

دریاچه سالدا از بهترین و زیباترین مناطق طبیعی ترکیه می باشد که گردشگران برای لذت بردن از منظره زیبای آن , برای استفاده از خاصیت آب این دریاچه و یا برای رصد کردن ستاره هاکه در شب می درخشند به این منطقه از ترکیه سفر می کنند. شاید برای گردشگران عزیز تور ترکیه ماه رمضان 94 جالب باشد که بدانند این دریاچه یکی از زلال ترین و شفاف ترین دریاچه های ترکیه است. دریاچه سالدا در منطقه یشیلووای استان بوردور واقع شده است.

تور ترکیه دریاچه سالدا

استان بوردور در شمال آنتالیا قرر دارد و دریاچه های کوچک و بزرگ زیادی را دارا می باشد که بزرگترین آن ها دریاچه بوردور می باشد. دریاچه سالدا دومین دریاچه بزرگ بوردور می باشد که توسط تپه هایی سرسبز و پوشیده از جنگل محاصره شده است و زیبایی آن را دوچندان کرده است. اما این دریاچه عمیق ترین دریاچه ترکیه است زیرا 193 متر عمق دارد.اما آنچه که توجه گردشگران تور ترکیه خرداد 94 رابه خود جلب می کند رنگ فیروزه ای آب این دریاچه و ماسه های سفید ساحل آن است. سفیدی ماسه ها به دلیل منیزیم فراوان آب دریاچه است که این منیزیم به همراه خاک رس ساحل دریاچه نقش مهمی را در رفع بیماری های پوستی مانند آکنه ایفا می کنند.

تور ترکیه دریاچه سالدا

از دیگر جاذبه های این دریاچه پوشش گیاهی آن می باشد که باعث شده جانورانی مانند اردک وحشی , روباه , گراز وحشی , خرگوش و... در این منطقه زندگی کنند. بی نظیر ترین منظره ای که در این منطقه می توانید مشاهده کنید آسمان پرستاره آن هنگام شب است که هر سال ستاره شناسان و زیادی را به طرف خود جذب می کند. مسافران عزیز تور ترکیه تابستان 94 می توانند با رفتن به دریاچه سالدا یک منطقه رویایی و زیبا را مقابل چشمان خود ببینند و لذت ببرند. گفته می شود که ساختار سنگ های دریاچه سالدا بسیار شبیه ساختار سنگ های کره مریخ است می باشد. اما آنچه که تاسف بار است عقب نشینی آب 3-4 متری این دریاچه طی 20 سال گذشته بوده که این روند همچنان ادامه دارد. شاید به همین دلیل است که این منطقه در زمره مناطق طبیعی حفاظت شده قرار گرفته است.

تور ترکیه دریاچه سالدا

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دریاچه سالدا ترکیه ,دیدنی های ترکیه , جاذبه های گردشگری ترکیه , جاذبه های توریستی ترکیه , بهترین جاذبه های توریستی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 3 ستاره ایبیس استانبول

تور ترکیه هتل ایبیس استانبول

هتل 3 ستاره ایبیس استانبول ترکیه در یک موقعیت جغرافیایی خوب و فوق العاده قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات خوب و مناسب است و همچنین اتاق هایی مخصوص معلولین را نیز دارا می باشد. از امکانات هتل ایبیس استانبول می توان به استخر روباز , پارکینگ رایگان , رستوران و... اشاره کرد. رستوران این هتل دارای خوراک های لذیذ و خوش مزه ای است که مسافران تور ترکیه خرداد 94 پس از یک گردش خوب و طولانی می توانند با خوردن خوراک های این رستوران خستگی خود را برطرف کنند. علاوه بر این پذیرش هتل ایبیس استانبول به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور ترکیه خرداد 94 می باشد.

تور ترکیه رستوران هتل ایبیس استانبول

 

 

هتل 3 ستاره پورت استانبول

تور ترکیه هتل پورت استانبول

هتل 3 ستاره پورت استانبول در منطقه اروپایی و توریستی استانبول قرار گرفته است که با بندر ینی کاپی تنها 10 دقیقه فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار تمبز هستند و هرکدام سرویس بهداشتی اختصاصی و تلویزیون دارند. علاوه بر این هتل پورت استانبول ترکیه دارای یک رستوران اختصاصی نیز می باشد و صبحانه را به صورت بوفه برای مهمانان و مسافران سرو می کند. از مزیت این هتل می توان به نزدیک بودن آن به دیدنی های تاریخی آن منطقه ( محله سلطان احمد ) مثل قصر توپکاپی , مسجد کبود و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه تابستان 94 می توانند با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

تور ترکیه هتل پورت استانبول

 

 

هتل 3 ستاره آرت استانبول

تور ترکیه هتل آرت استانبول

هتل 3 ستاره آرت استانبول ترکیه یکی از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول است. این هتل متشکل از 140 اتاق می باشد. از مزیت های هتل آرت استانبول این است که پیاده تنها بیست دقیقه با کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به استخر آب گرم , استخر روباز و... اشاره کرد. علاوه براین یک صرافی داخل هتل آرت استانبول قرار دارد. رستوران و سالن غذاخوری ین هتل 24 ساعته آماده پذیرایی از مهمامانان خود و مسافران تور ترکیه ماه رمضان 94 می باشد. گردشگران و مسافران تور ترکیه تابستان 94 می توانند با اقامت در هتل 3 ستاره آرت استانبول ترکیه از امکانات این هتل بهرمند شوند و سفر خوبی را تجربه کنند.

تور ترکیه هتل آرت استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول ترکیه ,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران کی یی ترکیه استانبول ترکیه

 

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی یکی از بهترین و قدیمی ترین رستوران های شهر استانبولاست که در سال 1965 فعالیت خود را آغاز کرد. بدون شک می توان گفت که در این رستوران لذیذترین و بهترین غذاهای دریایی طبخ و سرو می شوند.

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی با دکوراسیون خاص خود و نور پردازی زیبایی که دارد برای مهمانان خود محیطی زیبا و دلنشین را فراهم آورده است. مسافران تور ترکیه فروردین 94 که قصد سفر به استانبول را دارند می توانند در این رستوران غذای دریایی مورد علاقه خود را با طعمی بی نظیر و در محیطی آرام و دلنشین نوش جان کنند.

تور ترکیه تراس تابستانی رستوران کی یی استانبول

علاوه بر این رستوران کی یی یک تراس تابستانی دارد که دارای چشم انداز فوق العاده ای می باشد و شما از میل کردن غذای خود در چنین تراسی قطعا نهایت لذت را خواهید برد.

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: رستوران کی یی ترکیه استانبول ترکیه, رستوران های ترکیه, بهترین رستوران های ترکیه , رستوران های ارزان ترکیه , رستوران های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

تور ترکیه هتل ایبیس استانبول

هتل 3 ستاره ایبیس استانبول در یک موقعیت جغرافیایی خوب و فوق العاده قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات خوب و مناسب است و همچنین اتاق هایی مخصوص معلولین را نیز دارا می باشد. از امکانات هتل ایبیس استانبول می توان به استخر روباز , پارکینگ رایگان , رستوران و... اشاره کرد. رستوران این هتل دارای خوراک های لذیذ و خوش مزه ای است که مسافران تور ترکیه نوروز 94 پس از یک گردش خوب و طولانی می توانند با خوردن خوراک های این رستوران خستگی خود را برطرف کنند. علاوه بر این پذیرش هتل ایبیس استانبول به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران تور ترکیه عید 94 می باشد.

تور ترکیه رستوران هتل ایبیس استانبول

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره ایبیس استانبول ترکیه ,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل 5 ستاره شروود بریزس آنتالیا ترکیه

 

تور ترکیه هتل شروود بریزس آنتالیا

هتل 5 ستاره شروود بریزسآنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا در منطقه لارا می باشد که فاصله 150 متری با ساحل دارد. از امکانات این هتل می توان به استخر , وای فای رایگان , پلاژ و اسکله خصوصی و... اشاره کرد. اتاق های هتل شروود بریزس آنتالیا مجهز به تهویه مناسب , بالکن رو به دریا , ماهواره و سایر امکانات رفاهی می باشد. از مزایای این هتل می توان به نزدیک بودنش به مراکز خرید آنتالیا , فاصله 10 کیلومتری آن تا فرودگاه بین المللی و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور ترکیه 94 می توانند با اقامت در این هتل سفری بی نظیر را تجربه کنند.

تور ترکیه هتل شروود بریزس آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

تور ترکیه لحظه آخری

تور ترکیه استانبول

تور ترکیه آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره شروود بریزس آنتالیا ترکیه ,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین


هتل 4 ستاره لیون استانبول ترکیه

تور ترکیه هتل لیون استانبول

 

هتل 4 ستاره لیون استانبول در مرکز شهر زیبا و امن استانبول واقع شده است. این هتل تقریبا 450 متر با میدان مشهور شهر استانبول یعنی میدان تقسیم فاصله دارد.این هتل دارای فضایی زیبا و آرام می باشد که می تواند به خوبی رضایت گردشگران و مسافران عزیز را فراهم کند. هتل لیون استانبول از اتاق های بزرگی تشکیل شده است که هیچگونه صدای آزار دهنده ای در آن شنیده نمی شود و مسافران تور ترکیه 94 می توانند در این هتل و اتاق های آرام و بدون سر و صدای آن در محیطی دنج و آرامش بخش سفرخوشی را تجربه کنند و لذت ببرند.از امکانات رفاهی هتل لیون استانبول می توان به استخر , سالن ورزشی , تخت های آفتابگیری , حمام ترکی , ماساژ و... اشاره کرد. مبلمان اتاق های این هتل با چوب های مرغوب ساخته شده اند و امکانات فوق العاده آن زبانزد خاص و عام است. علاوه بر این هتل لیون استانبول دارای رستورانی به نام رستوران گلکسی است که صبحانه اش بی نظیر است, به شما گردشگران عزیز تور ترکیه 94 توصیه می کنم که در سفر خود به استانبول و اقامت در این هتل , صبحانه لذیذ رستوران آن را از دست ندهید. در کنار صبحانه بی نظیر رستوران هتل لیون استانبول میزی با ترکیبات آب میوه های لذیذ و خوش مزه قرار دارد که باعث می شود شما صبحانه کامل و لذیذی را تجربه کنید.

تور ترکیه رستوران گلکسی هتل لیون استانبول

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره لیون استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد